اردوی انتخابی ملی پیشتازان فارس امروز به کار خود پایان داد

شیراز(پانا) - ارزیاب اردوی پیشتازان دختر فارس با اشاره به فعالیت های دختران در اردو و جمع بندی امتیازات در روز اخر اردو گفت: دختران پیشتاز با اجرای مهارت های مختلف خود در گروه، امتیازاتی را کسب کردند که موجب آمادگی بیشتر ۳۵ دانش آموز منتخب اردوی استانی میشود.

کد مطلب: ۸۳۹۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اردوی انتخابی ملی  پیشتازان فارس امروز به کار خود پایان داد

فاطمه زمانی در گفت و گو با خبرنگار پانا ادامه داد: ارزیابی دانش آموزان از اولین روز ورود خود به اردوگاه شروع شد که همه فعالیت های مختلف پیشتازان بر اساس کارهای گروهی، مشارکت و همکاری، ابتکارات و خلاقیت، دست سازه ها و پروژه های اجرایی، حضور به موقع در برنامه ها، کلاس ها و صبحگاه مورد ارزیابی قرار گرفتند.
وی افزود: فعالیت های دانش آموزان به صورت گروهی بررسی میشود که نشان دهنده اهمیت کار تیمی در اردو است.
زمانی تصریح کرد: ارزیابی فقط مختص به دانش آموزان پیشتاز نیست بلکه مربیان نیز بر اساس نظم خود بررسی میشوند چرا که نظم مربیان و دانش آموزان در کنار هم اردویی سالم میسازد که موجب پرورش پیشتازان میشود.
وی تاکید کرد: ارزیابی دانش آموزان با هدف پرورش و گسترش نقاط قوت و ضعف دانش آموزان انجام میشود که این ارزیابی های مداوم بهترین فرصت برای کسب تجارب در زندگی است.
وی با تاکید بر شور و نشاط دانش آموزان پیشتاز در اردو گفت: شادی و نشاط دانش آموزان دارای امتیاز است که دلیلی بر پر انرژی بودن و وجود موجی از نشاط و شادی بین دانش آموزان در اردوگاه است.
اردوی دختران پیشتاز از 30 تیرماه در اردوگاه شهید دستغیب آغاز شد و صبح امروز یک مردادماه با انتخاب 35 دانش آموز برگزیده برای اعزام به اردوی ملی که 10 مردادماه در نیشابور برگزار می شود به کار خود پایان داد.

خبرنگار: فاطمه کشتکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار