مدیرکل آموزش و پرورش گیلان: مجلس دانش آموزی تمرین دموکراسی است

رشت(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: مجلس دانش آموزی با شناخت محدویت ها و همچنین تلاش مداوم، مطالبات اجتماعی دانش آموزان سراسر کشور را پیگیری کند.

کد مطلب: ۸۳۹۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش  گیلان: مجلس دانش آموزی تمرین دموکراسی است

نادر جهان آرای در نشست قطب یک دوره نهم مجلس دانش آموزی کشور که به میزبانی گیلان در حال برگزاری است، خطاب به نمایندگان مجلس دانش آموزی گفت: باید از فرصت های دوران طلایی کسب علم به بهترین شکل بهره برداری کنید و عشق به ایران وایرانیان را در دلهای خود پرورش دهید. وی با یادآوری غنیمت شمردن فرصت نمایندگی مجلس دانش آموزی خاطرنشان کرد: نقش های انتخابی که با رأی و نظر مردم به نمایندگان تفویض می شود، در عین با ارزش بودن بسیار تعهدآور است که باید قدر این سرمایه اعتماد عمومی را بدانیم. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به ضرورت توجه مدیران به ایده های نمایندگان مجلس دانش آموزی گفت: در اجرای سند تحول بنیادین ، استفاده از نظرات کارشناسی دانش آموزان نخبه گامی مهم در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش و پرورش است.

جهان آرای با تمجید از احساسات پاک دوران نوجوانی خطاب به نمایندگان مجلس دانش آموزی اظهار داشت: در کنار احساسات باید عقلانیت را در رفتارهای خود نهادینه کنیم و این فرهنگ را به دیگران انتقال دهیم. وی در پایان با ابراز تأسف عمیق از درگذشت ناگهانی سه دانش آموز گیلانی بر اثر غرق شدگی، از دانش آموزان خواست در لذات زندگی حفظ سلامتی خود را بیش از پیش مدّ نظر قرار دهند.

زهرا پناهی روا رئیس دبیرخانه مجلس دانش آموزی کشور هم در این نشست گفت: برگزاری جلسات قطبی فرصت یگانه ای است تا نمایندگان مجلس دانش آموزی ضمن آشنایی بیشتر با یکدیگر آموزش های لازم را در جهت ورود به صحن علنی مجلس دانش آموزی فرا گیرند. وی افزود: مجلس دانش آموزی فرصتی برای دانش آموزان جهت شناخت استعدادها و رسیدن به جایگاه های بالاتر است.

در پایان این نشست اعتبارنامه 4 دانش آموز گیلانی مجلس دانش آموزی توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به آنان اهدا شد.

گفتنی است اولین نشست قطب یک دوره نهم مجلس دانش آموزی با حضور 35 نفر از استانهای: البرز، تهران، گیلان، مرکزی، شهرستان های تهران، قم و قزوین به مدت دو روز در دهکده ساحلی انزلی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار