جانشین انتظامی گلستان

دستگیری عامل آتش زدن عابر بانک مسکن در خیابان ولیعصر گرگان

گرگان(پانا)-جانشین انتظامی گلستان از دستگیری عامل آتش زدن عابر بانک مسکن در خیابان ولیعصر گرگان خبر داد و گفت: این فرد دارای سابقه در آسیب زدن به اموال عمومی است.

کد مطلب: ۸۳۹۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری عامل آتش زدن عابر بانک مسکن در خیابان ولیعصر گرگان

مسعود فروزان‌نیا در گرگان در خصوص حادثه آتش‌سوزی عمدی یک عابربانک بانک مسکن در خیابان ولیعصر گرگان که بامداد پنج شنبه گذشته رخ داد اظهار کرد: این حادثه ساعت یک و 30 دقیقه بامداد پنج‌شنبه گذشته رخ داد که بلافاصله تیم‌انتظامی و آتش‌نشانی در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: تشخیص کارشناسان و ماموران آتش‌نشانی بر عمدی بودن حادثه حکایت داشت که بلافاصله تحقیقات تیم‌های پلیس امنیت عمومی و انتظامی شهرستان برای شناسایی فرد مورد نظر آغاز شد.

جانشین انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: با بررسی دوربین‌های مداربسته در منطقه و تحقیقات میدانی و بررسی صحنه جرم، مشخص شد فردی با یک دستگاه موتورسیکلت، چند دقیقه قبل از آتش‌سوزی مبلغی را از دستگاه عابر بانک برداشت کرده و از طریق دریچه برداشت پول اقدام به آتش زدن دستگاه می‌کند.

فروزان‌نیا گفت: پنج ساعت بعد از بروز حادثه فرد مورد نظر شناسایی و توسط ماموران دستگیر می‌شود و مشخص شد این فرد ساکن شهرستان کردکوی بوده و سابقه آسیب زدن به اموال عمومی را دارد.

وی با اشاره به اینکه این فرد، مرد دارای 43 سال سن و معتاد است و هیچ انگیزه خاصی از این اقدام نداشته است، گفت: به طور قطع کشف این جرم با استفاده از دانش اطلاعاتی پلیس و استفاده از تجهیزات روز محقق شد و متخلفان و افرادی که افکار مجرمانه در سر دارند بدانند پلیس با اشرافیت کامل در حوزه پیشگیری و کشف جرائم اقدام خواهد کرد.

جانشین انتظامی گلستان تصریح کرد: خوشبختانه پلیس گلستان در حوزه کشف جرائم مهم، جرائم خشن، قتل، جرائم سازمان‌یافته و جرائم مشابه از توانایی و قابلیت بالایی برخوردار است.

فروزان‌نیا گفت: نصب تجهیزات پیشگیرانه همانند دوربین‌های مداربسته در مکان‌های حساس و مهم و به خصوص در اصناف، فروشگاه‌ها و ادارات و نهادهای مختلف نقش بسیار مهمی را در پیشگیری از وقوع جرم و کشف جرم دارد.

وی در پایان بیان کرد: پلیس گلستان آمادگی کامل را دارد تا در حوزه اقدامات پیشگیرانه برای وقوع جرم هر نوع مشورت و آموزشی را در اختیار افراد حقیقی و حقوقی قرار دهد زیرا ما اعتقاد داریم یپشگیری از وقوع جرم محصول کار جمعی و مشارکت اجتماعی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار