سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر در تبریز

حمیدی: ورزش دانش‌آموزی سبب بالندگی نسل آینده‌ساز جامعه می شود

تبریز( پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد تکاپوهای ورزشی و حرکتی کودکان، نوجوانان و جوانان بنیان مستحکمی را برای ارتقای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی آینده کشور و بالندگی نسل آینده ساز جامعه فراهم می آورد.

کد مطلب: ۸۳۹۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
حمیدی: ورزش دانش‌آموزی سبب بالندگی نسل آینده‌ساز جامعه می شود

مهرزاد حمیدی به مناسبت برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر و بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

سلام و خیر مقدم به حضور کلیه داوران ، مربیان، همراهان تیم ها و دانش آموزان عزیز شرکت کننده در سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر و بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور.

افتخار داریم بار دیگر عرصه ای رقابتی ، اخلاقی و آموزنده را برای نوجوانان دانش آموز دختر و پسر شرکت کننده در مسابقات کشوری و جشنواره های ورزشی فراهم کنیم و امیدواریم که بتوانیم نقش خوبی را در تامین سلامت جسمی و روحی این قشر عظیم و ارزشمند ایفا کنیم.

سلامتی جسمی روحی و جسمی برآمده از تکاپوهای ورزشی و حرکتی کودکان، نوجوانان و جوانان بنیان مستحکمی را برای ارتقای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی آینده کشور و بالندگی نسل آینده ساز جامعه فراهم می آورد و لذا معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اهتمام نموده که با برگزار نمودن انواع فعالیتهای تربیت بدنی و ورزش در قالب اجرای بهینه درس تربیت بدنی، برگزاری مسابقات و جشنواره ها، نشاط و شادابی دانش آموزان کشور را ارتقا داده و افزایش روحیه امید و خود اتکایی دانش آموزان را در جامعه فراهم نماید.

از کلیه همکارانم در استان های میزبان که این اهداف را دنبال می کنند و کلیه عوامل فرهنگی نیز که در این فضاها به غنای معنوی و تربیتی کمک می کنند ، تشکرنموده و توفیقات آنها را از خداوند متعال خواستارم.

تبریز از دوم مردادماه میزبان رقابت های ورزشی 4 هزار دانش آموز پسر کشور در رشته های فوتسال، هند بال، والیبال و بسکتبال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار