مدیریت معارف و مرکز قرآن و عترت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) اعلام کرد:

مسئولین حرم مطهر کریمه اهل بیت در برگزرای جشنواره رضوی اشتیاق فراون دارند

قم (پانا)- حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد مشرف، مدیریت معارف و مرکز قرآن و عترت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در نشستی مشترک با شماری از کارشناسان اداره کل اعلام کرد: مسئولین حرم مطهر کریمه اهل بیت علیها السلام در برگزرای جشنواره رضوی اشتیاق فراوان دارند.

کد مطلب: ۸۳۹۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
مسئولین حرم مطهر کریمه اهل بیت در برگزرای جشنواره رضوی اشتیاق فراون دارند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم؛ با هدف همکاری و مشارکت دو جانبه در برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، نشستی مشترک با حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد مشرف، مدیریت معارف و مرکز قرآن و عترت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، فاطمه حسینی مسئول فرهنگی حرم مطهر، رقیه حیدری، مسئول فرهنگی ادره کل و مریم افشاری، مسئول روابط عمومی ادره کل کتابخانه ها به همراه دیگر مربیان متخصص در حوزه کودک و نوجوان آستان مقدس تشکیل شد.

در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین مشرف ضمن تشکر از فعالیت های کتابداران و کارکنان اداره کل در حوزه کتابخوانی بیان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، شما مشاوران امین در جامعه هستید که با تلاش ها و پشتکارهای خود این مهم را به خوبی ثابت کرده اید که نمونه بارز آن فعالیت در حوزه کتابخوانی رضوی می باشد. وی سپس اضافه کرد: اداره کل کتابخانه ها و زیر مجموعه آن، به عنوان خادمین فرهنگی اهل بیت عصمت و طهارت می باشند و مایه خرسندی است که در دهه کرامت، خادمین آستان مقدس حضرت معصومه هم این در برگزاری جشنواره رضوی به ویژه در حوزه کودک و نوجوان و تشویق خانواده ها تبلیغ کند.

مدیریت معارف و مرکز قرآن و عترت اظهار داشت: افتخار زنده نگهداشتن یاد اهل بیت پیامبر علیهم السلام به ویژه عالم آل محمد و کریمه اهل بیت و ترویج سیره این بزرگواران با عنوان «جشنواره رضوی» مدال افتخاری است که نصیب کتابداران و علاقه و شما کارکنان فرهنگی اداره کل کتابخانه ها شده است. وی در پایان گفت: آستان مقدس نیز، آمادگی خود را در این زمینه با استفاده از مربیان حرفه ای و متخصص اعلام می کند.

حیدری در ادامه ضمن تشکر از همکاری آستان مقدس، درباره مسابقه رضوی در سه گروه سنی و کتاب های این جشنواره توضیحاتی ارائه کرد. وی شرکت کودکان 4 تا 7 سال را در بخش پویش مجازی مسابقه مورد تاکید قرار دارد و افزود: این بخش برای کودکان جذاب تر و آسان تر است و کودکان 7 تا 11 نیز علاقه به خوانش داستان و نقاشی دارند. از این رو مربیان و مسئولین فرهنگی می خواهیم توجه کودکان و خانواده ها را به این سمت جلب کنند.

افشاری، در پایان به حضور افراد در بخش الکترونیک اشاره کرد و از امیتازهای بخش آنلاین سخن گفت. وی اظهار داشت: تبلیغات و اطلاع رسانی حرم مطهر به ویژه در دهه کرامت به استقبال و آگاهی مردم برای مشارکت حداکثری در این زمینه کمک بسزایی می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار