در پیامی به فرمانده کل سپاه:

وزیر اطلاعات شهادت 11 تن از نیروهای سپاه را تسلیت گفت

تهران (پانا) - وزیر اطلاعات در پیامی به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت 11 تن از غیور مردان سپاه و بسیج به دست عوامل خود فروخته استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۸۳۹۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
وزیر اطلاعات شهادت 11 تن از نیروهای سپاه را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی خطاب به سرلشکر محمد علی جعفری آمده است: شهادت قهرمانانه 11 تن از جان برکفان و غیور مردان سپاه و بسیج به دست عوامل خود فروخته استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب را خدمت حضرتعالی و تمامی نیروهای تحت امر علی الخصوص خانواده گرانقدر شهدا که به فرموده امام راحل (ره) چشم و چراغ این ملت هستند صمیمانه تبریک و تسلیت عرض می کنم.

وی تصریح کرد: همگان آگاه هستند که در طول تاریخ پُر افتخار اسلام ناب محمدی (ص) امت مسلمان همواره از نعمات و برکات جاودان خون های پاک به ناحق ریخته شده شهدا بهره مند شده اند و شهادت این پاسداران حریم میهن اسلامی نشان داد که همه مذاهب و اقوام در حفظ امنیت پایدار تا آخرین قطره خون ایستادگی کرده و لحظه ای از این رسالت الهی غفلت نخواهند کرد تا دشمنان و بدخواهان بدانند پیوند بین شیعه و سنی با خون شهیدان در هم آمیخته و الی الابد ناگسستنی است.

وزیر اطلاعات در بخشی دیگری از این پیام یادآور شد: به طور یقین دستاورد این جنایت ددمنشانه انزجار بیش از پیش ملت بیدار ایران اسلامی به ویژه اهالی استان شهید پرور کردستان خواهد بود و چه شیوا مقام معظم رهبری می فرمایند عزت ما به خاطر شهادت جوانان و فرزندان این ملت است.

در این پیام علوی خاطرنشان کرد: گمراهان دست نشانده باید بدانند که در مصاف با جمهوری اسلامی ایران هیچ جنایتی بی پاسخ نخواهد ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار