شهردارمنطقه 22 : رضایت فردی و جمعی در بازنشستگان از نتایج برگزاری المپیادهای ورزشی است

تهران (پانا) - شهردار منطقه 22 تهران گفت بازنشسته‌های شرکت کننده در المپیادهای ورزشی، کسانی هستند که دین خود را به جامعه ادا کردند و مدت زمانی که باید فعالیت داشته باشند، این مهم را انجام دادند تا به دوره بازنشستگی برسند.

کد مطلب: ۸۳۹۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
شهردارمنطقه 22 : رضایت فردی و جمعی در بازنشستگان  از نتایج برگزاری المپیادهای ورزشی است

به گزارش روابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، علی نوذرپور با بیان اینکه بازنشستگان شهرداری با تخصص و دانش خود خدمات خوبی را به جامعه ارائه دادند، گفت: این افراد وظایف خود را به خوبی در شهرداری تهران انجام دادند و باید از آنها قدردانی شود. بعد از اینکه بازنشسته شوند، این مسأله باید در نظر گرفته شود که این افراد پس از دوره خدمت‌رسانی خود نباید به دست فراموشی سپرده شوند.

شهردار منطقه 22 تهران به تاثیر مثبت گردهمایی‌های بازنشستگان اشاره و تصریح کرد: مراسم‌های این‌چنینی علاوه بر افزایش شور اجتماعی در بین شرکت‌کنندگان، به نوعی قدردانی از آنها هم محسوب می‌شود. در کنار این موارد، اهمیت دادن به خدمات ارائه شده توسط آنها در طول دوره خدمتشان را هم شامل می‌شود.

وی احساس شادی و رضایت فردی و جمعی در بازنشستگان را یکی دیگر از نتایج برگزاری المپیادهای ورزشی دانست و گفت: بازنشسته‌ای که پس از دوران بازنشستگی در مراسم‌های این‌چنینی حضور می‌یابد و همکار خود را می‌بیند، احساس شادی و رضایت می‌کند و علاوه بر این یاد خاطرات دوران کاری خود می‌افتد که این مسأله هم در افزایش نشاط جمعی در بین بازنشستگان تاثیر گذار است.

نوذرپور ادامه داد: برنامه‌های اجتماعی این‌چنینی برای حفظ و توسعه روحیه نشاط بازنشستگان تاثیر زیادی دارد و باید برای این مهم اهمیت قائل شویم. باید تاکید کنم که پنجمین المیپاد ورزشی بازنشستگان، نقطه عطفی درتاریخ شهرداری تهران خواهد بود.

شهردارمنطقه 22 شهرداری تهران افزود: فردی که بازنشسته می‌شود، دیگر آن دوران تحرک و فعالیت و حضور مداوم و مستمر را در جامعه ندارد و شاید اگر فرصت حضورش در جامعه را فراهم نکنیم، احساس تنهایی و به نوعی احساس نامیدی به آن دست می‌دهد. اینکه ما آنها را دوباره به جمع‌های خودشان باز می‌گردانیم، این احساس ناامیدی در آنها از بین رفته و احساس رضایت به آنها بازمی‌گردد.

وی به ضرورت حمایت از بازنشستگان اشاره و تصریح کرد: باید مجموعه‌های ورزشی و فرهنگی برای بازنشستگان داشته باشیم که دور هم جمع شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار