جایی چراغی روشن است در کتاب شب رادیو تهران

تهران (پانا) - شبکه رادیویی تهران این هفته در برنامه کتاب شب داستان بلند جایی چراغی روشن است را با صدای بهروز رضوی روایت می کند.

کد مطلب: ۸۳۹۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
جایی چراغی روشن است  در کتاب شب  رادیو تهران

محمدباقر رضایی مشاور محتوایی و نویسنده کتاب شب رادیو درباره این برنامه گفت: داستان بلند جایی چراغی روشن است اثر محمد زرین، تا جمعه پنجم مرداد، با صدای بهروز رضوی در برنامه کتاب شب رادیو تهران بازخوانی خواهد شد.

این داستان بلند درباره مردی است که برای نگهداری مادر خود در خانه، با همسرش چالش هایی دارد و در نهایت، وقتی مادر را از دست می دهد، دچار افسوس و عذاب می شود و دلش را با خاطره های او خوش می کند.

وی افزود: محمد زرین از جمله داستان نویسان ایرانی بود که چند کتاب داستانی همچون جایی چراغی روشن است، باغ بی حصار، تابستان بچه ماهی، شب سودابه، نامه های صورتی و آشیانه کلاغ از او به یادگار مانده است.

جایی چراغی روشن است را انتشارات آگاه منتشر کرده و شامل چهار داستان بلند است که یکی از آنها (که عنوان کتاب هم شده است) جذاب ترین داستان این مجموعه به شمار می رود.

بازخوانی این داستان بلند با تهیه کنندگی رضا قربانی و صدای بهروز رضوی در هفت قسمت 20 دقیقه ای بین ساعت 23 و 30 دقیقه تا 24 از برنامه کتاب شب با مدیریت گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار