ملیکا میرحسینی قهرمان تورنمنت تکواندو کره‌جنوبی شد

تهران (پانا) - ملیکا میرحسینی نماینده وزن 73- کیلوگرم کشورمان با غلبه بر تمامی رقبای خود توانست عنوان قهرمانی تورنمنت بین المللی کره جنوبی را به نام خود ثبت نماید.

کد مطلب: ۸۳۹۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
ملیکا میرحسینی قهرمان تورنمنت تکواندو کره‌جنوبی شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تورنمنت بین‌المللی کره‌جنوبی از صبح روز چهارشنبه - 27 تیرماه با حضور 1134 تکواندوکار در دو بخش پومسه و کیوروگی (رده‌سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان) در سالن «هالا» ججو آغاز و فردا (دوشنبه - یکم مردادماه) به پایان می‌رسد.

ملیکا میرحسینی نماینده وزن هفتمی کشورمان در نخستین گام «هیون جئونگ هان» نماینده کره جنوبی را 3 بر 2 از پیش رو برداشت. در ادامه «خالیموا مخرو» تاجیک دارنده مدال نقره و برنز قهرمانی آسیا 2014، 2016 و 2018 را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

ملیکا در مرحله نیمه نهایی «می نا میونگ» دیگر نماینده میزبان را در دیداری حساس و نفس گیر 10 بر 9 مغلوب خویش ساخت و به فینال راه پیدا کرد. وی در فینال برابر «تینگ هسیا» از چین تایپه 11 بر 9 به برتری رسید تا قهرمان این دوره از مسابقات باشد.

هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی و زهرا حاجی وند به عنوان مربی است. زهرا افتخاری نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

این رقابت‌ها G2 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار