رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی خبرداد:

اربعین امسال صحن حضرت زهرا(س) میزبان 100 هزار زائر حسینی می شود

ارومیه (پانا)- رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت: اربعین امسال 100 هزار نفر زائر حسینی در صحن حضرت زهرا اسکان می یابند.

کد مطلب: ۸۳۹۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
اربعین امسال صحن حضرت زهرا(س) میزبان 100 هزار زائر حسینی می شود

سید حسن حسینی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی با اشاره به اینکه عملیات عمرانی 1000 مترمربع از پروژه صحن حضرت زهرا(س) به آذربایجان غربی سپرده شده و امسال به پایان می‌رسد افزود: در اربعین حسینی امسال 1000 هزار نفر در این صحن باشکوه اسکان می یابند.

وی بیان اینکه سال گذشته یک میلیارد و 350 میلیون تومان کمک های مردمی توسط ستادبازسازی عتبات استان جذب شده افزود: در سه ماهه نخست سال جاری نیز 370 میلیون تومان کمک مردمی جذب شده که عمده کمک امسال مرتبط به کربلاست.

حسینی با تاکید بر کمک‌های مردمی به شهر سامرا گفت: متاسفانه سامرا که شهر امام زمان(عج) است بسیار مظلوم واقع شده و باید همه خیران و دوستداران اهل بیت(ع) با یکدیگر برای بازسازی و توسعه آن بسیج شوند.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی در احداث موکب نسبت به سال گذشته ارتقا یافته تصریح کرد: سال 95 تنها یک موکب در اربعین از آذربایجان غربی برپا بود که این میزان سال گذشته به 14 موکب رسید .

حسینی ادامه داد: سال 96، مردم استان با هزینه 3 میلیارد و 700 میلیون تومان ، برای 700 نفر در سه وعده اطعام و زمینه اسکان 90 هزار نفر را در اربعین حسینی فراهم کردند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی با اشاره به اینکه از یک ماه گذشته فراخوان برای صدور مجوز برپایی موکب اربعین داده شده است گفت: تاکنون 6 موکب درخواست داده تا در 3 وعده برای 15 هزار نفر اطعام و اسکان 4000 نفر را فراهم کنند.

حسینی تاکید کرد: موکب ها برای ارائه خدمات و اسکان پولی دریافت نمی کنند و کلیه خدمات رایگان است ، متاسفانه عده ای سال گذشته از این شرایط سوء استفاده کرده و از مردم برای خدمات به نام موکب پول مطالبه کردند که این افراد شناسایی شده و مراحل قانونی این جرم در حال سپری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار