بررسی مخاطرات زیست محیطی نظرآباد در دومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند

نظرآباد (پانا) - نخستین جلسه مخاطرات زیست محیطی و دومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند با دعوت از نمایندگان ارگانهای مربوطه و با حضور فرماندار و معاون عمرانی فرمانداری در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۳۹۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
بررسی مخاطرات زیست محیطی نظرآباد در دومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند

در این جلسه ابتدا رییس اداره حفاظت محیط زیست به بررسی و ارائه گزارش مربوط به مصوبات گذشته کارگروه پسماند پرداخت.

سپس فرماندار خواستار پاسخگویی هر یک از ارگانها درخصوص وظایف محوله در مصوبات گذشته گردید و اظهار داشت: هر یک از دستگاهها بایستی به خوبی تکالیف محوله را اجرا کرده و گزارش مربوطه را بصورت مرتب به دبیرخانه کارگروه ارائه نمایند و در صورت عدم اجرا برخورد قانونی بعمل آید .

در ادامه ی جلسه ضمن بررسی تالاب صالحیه به عنوان یکی از کانونهای ریز گرد، موضوع مخاطرات زیست محیطی شهرستان از جمله معضلات مربوط به عدم مدیریت اصولی فاضلاب در بخش های مختلف از جمله فاضلاب شهری و فاضلاب مربوط به شهرک های صنعتی و تبعات ناشی از آنها که ممکن است در آینده ای نه چندان دور سلامت و بهداشت عموم مردم شهرستان را تحت تأثیر قرار داده و تهدیدی برای محیط زیست محسوب شود ، مورد بررسی قرار گرفت .

این جلسه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مطرح شده و تصویب مواردی که به ارتقاء حفاظت از محیط زیست در سطح شهرستان کمک می کند به پایان رسید و حاضرین از محل دپوی موقت زباله شهر نظرآباد بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار