مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز عنوان کرد: لزوم پررنگ‌تر شدن نقش مردم و سمن‌ها در امور کشور

کرج (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در دوره دانش افزایی مهارت آموزی ملی کارگاه تربیت مربی گزارش نویسی گفت: سمن ها موفق ترین نهادهای کشور در زمینه های مختلف مشارکت و کارکردهای اجتماعی هستند.

کد مطلب: ۸۳۹۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز عنوان کرد: لزوم  پررنگ‌تر شدن نقش مردم  و سمن‌ها در امور کشور

امیر غفرانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در حاشیه دوره دانش افزایی مهارت آموزی ملی کارگاه تربیت مربی گزارش نویسی که به میزبانی البرز و در دیزین در حال برگزاری است، ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در این دوره اظهار کرد: هر ساله استان البرز علاوه بر میزبانی از رویدادهای مهم ورزش کشور، از همایش ها، برنامه ها و دوره های مختلف مربوط به جوانان، سازمانهای مردم نهاد و مشارکتهای اجتماعی نیز میزبانی کرده است که امیدواریم در طول این دوره نیز میزبان شایسته ای برای شرکت کنندگان در کارگاه تربیت مربی گزارش نویسی باشیم.

وی با بیان این که " سمن ها موفق ترین نهادهای کشور در زمینه های مختلف مشارکت و کارکردهای اجتماعی هستند " افزود: متاسفانه علیرغم همه ی کارهای انجام گرفته، جامعه ی ما با آنچه که در آموزه های دینی و فرهنگ ما نسبت به مشارکتهای اجتماعی به آن پرداخته شده فاصله ی زیادی دارد.

غفرانی به لزوم پر رنگ تر شدن نقش مردم و سمن ها در امورات مختلف کشور اشاره کرد و ادامه داد: دولت می بایست نقش سیاستگزاری، تامین کننده امنیت، ترویج عدالت اجتماعی و پشتیبان را بر عهده گرفته و مابقی کارها و امور را به دست جامعه بسپارد تا با مشارکت اجتماعی مردم به شرایط ایده ال توسعه در همه ی زمینه ها برسیم.

وی با بیان این که " جامعه ی ما نیازمند پرورش شهروندانی مسئول و مشارکت جو است " عنوان کرد: اگر همه ی مردم نسبت به آینده ی کشور و جامعه احساس مسئولیت کرده و دغدغه داشته باشند بدون تردید بسیاری از مشکلات به خودی خود حل و فصل می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: مشارکت نهادمند اجتماعی یعنی مشارکت سازمان یافته، منظم و مداوم و این مسئله ی مهمی است که می بایست یاد بگیریم و انجام دهیم.

وی تصریح کرد: باید تمامی جامعه به این درک برسند که در توسعه، رشد و آبادانی کشور سهیم هستند، اما به دلیل ضعف در مهارتهای اجتماعی به این مهم بی توجهی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار