کاهش ترافیک اتوبان تهران -کرج با بهره برداری از پروژه آزادراه چرمشهر- آبیک

نظرآباد (پانا) - نماینده مردم نظرآباد ساوجبلاغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی  بهمراه مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز، از پروژه در دست احداث محور چرمشهر- آبیک (کنارگذر جنوبی تهران) بازدید کردند.

کد مطلب: ۸۳۹۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
کاهش ترافیک اتوبان تهران -کرج با بهره برداری از پروژه آزادراه چرمشهر- آبیک

در این بازدید تقی رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز به اهمیت اجرای محور به لحاظ کاهش بار ترافیکی آزادراه تهران کرج قزوین و بالعکس پرداخت و این پروژه را یکی از مهم ترین پروژه های آزادراهی کشور دانست و افزود: با بهره برداری از این پروژه شاهد تسهیل در تردد ناوگان حمل و نقل جاده ای در آینده خواهیم بود.

رضایی گفت: 58 کیلومتر از مسیر آزادراه چرمشهر -آبیک در حوزه استان البرز قراردارد و با تکمیل این پروژه بار ترافیکی اتوبان تهران کرج و همچنین کرج قزوین به طور چشمگیری کاهش می یابدو باعث ایمنی و آرامش در سفر می گردد.

در ادامه بهمنی نماینده مردم شهرستانهای نظرآباد، ساوجبلاغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مجموعه وزارت راه و شهرسازی و قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای این پروژه افزود با پیگیری تخصیص و جذب اعتبارات از سوی سازمان برنامه بودجه و مساعدت مقامات ملی شاهد تسریع در بهره برداری از این محور باشیم.

لازم به ذکر است محور مذکور 158کیلومتر مسافت دارد که که از تقاطع زیاران شهر آبیک استان قزوین شروع و در چرمشهر استان تهران به پایان می رسد که با مشارکت سی درصدی دولت و هفتاد درصدی بخش خصوصی در سال 1394 شروع و مطابق با برنامه ریزی های انجام شده مقرر است در سال 1398 به بهره برداری برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار