معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش: با معلم شاداب دانش‌آموز شاداب خواهیم داشت

فعالیت‌های تیمی و گروهی آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

تهران (پانا) – معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش یکی از حلقه‌های مفقوده در جامعه را نشاط و شادابی در بین دانش آموزان دانست و بر اجرای فعالیت‌های تیمی و گروهی در کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.

کد مطلب: ۸۳۹۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش: با معلم شاداب دانش‌آموز شاداب خواهیم داشت

علیرضا کاظمی در مراسم اختتامیه هفتمین دوره مسابقه کرال فرهنگیان (همسرایان امور تربیتی) که در اردوگاه شهید باهنر در حال برگزاری است گفت: «کرال فرهنگیان که امروز در جمع نمایندگان استان‌های آن هستیم یکی از برنامه‌های خوب معاونت و اداره کل فرهنگی - هنری است.»

او یکی از حلقه‌های مفقوده جامعه را به‌ویژه برای دانش‌آموزان نبود نشاط و شادابی دانست و گفت: «به دلیل فضای مجازی فرصت ارتباط‌های گروهی و فعالیت‌های تیمی کم شده است شادی و نشاط نیز در بین آنان کاهش یافته است.»

کاظمی افزود: «زمانی می‌توانیم دانش‌آموزانی شاد داشته باشیم که معلمان شادی به آنان تزریق کنند. یکی از دلایل افسردگی جامعه نبود شادی در بین خانواده و معلمان است.»

او فعالیت‌های فرهنگی هنری را یکی از بهترین ابزارها و وسایل برای شادی و نشاط بین همکاران و دانش‌آموزان دانست.

کاظمی استراتژی معاونت پرورشی و فرهنگی را ایجاد روحیه امید و نشاط در بین دانش آموزان دانست و گفت: «دو موضوع تئاتر و سرود همگانی در حوزه فرهنگی هنری به ایجاد شادی و نشاط کمک می‌کند.»

او بر ترویج ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی با کمک اجرای سرود همگانی تاکید کرد که منتج به هویت‌بخشی و غرورآفرینی برای همگان می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود: «اگر در این حوزه تمرکز نداشته باشیم قطعاً آسیب‌های اجتماعی جامعه بیشتر می‌شود. یکی از مسائلی که می‌تواند به کاهش این موارد کمک کند فعالیت‌های تیمی و گروهی است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار