تاثیر دوره های آموزشی بر کاهش حوادث در آتش سوزی ها

ارومیه (پانا) - رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: با اجرای دوره های آموزشی پیشگیرانه، حوادث به ویژه آتش سوزی منازل مسکونی از سال گذشته تاکنون کاهش یافته است .

کد مطلب: ۸۳۹۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
تاثیر دوره های آموزشی بر کاهش حوادث در آتش سوزی ها

ابراهیم شاد قوشچی مهم ترین استراتژی سازمان را آموزش شهروندان دانست ، بیان کرد: یکی از ھدف ھا و به عبارتی اصلی ترین و مھم ترین ھدف مدیران و مسئولان سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شھرداری گسترش آموزش و فرھنگ ایمنی و افزایش میزان آگاھی و ارتقاء سطح دانش تخصصی مخاطبان در زمینه ایمنی است و تمام تلاشھا نیز براین مبنا انجام می گیرد.

وی افزود: آتش نشانی در جهت آموزش فرهنگ ایمنی کلاس های مختلف آموزشی را اجرا و همچنین در مناسبت های ویژه ای بروشور ایمنی و توصیه های ایمنی در نمایشگاهها و مراکز تجمع شهروندان را توزیع و مانورهای تمرینی و آموزشی نیزدر بین اقشار مختلف برگزار می کند .

شاد قوشچی ادامه داد:آموزش بر اساس یک سری الویت های شهری صورت می گیرد و هر منطقه اموزش مختصص به خود دارد .

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی ایمنی و پیشگیرانه، اظهار کرد: سالانه تعداد زیادی از دانش آموزان مدارس تحت آموزش‌ های آتش‌ نشانی قرار می ‌گیرند و کودکان مراکز پیش ‌دبستانی و مهد کودک نیز برای آموزش ‌های لازم به آموزش سازمان آتش‌ نشانی اعزام می ‌شوند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با بیان اینکه برنامه های آموزشی بویژه برای مردم و دانش آموزان در مدارس نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است، عنوان کرد: از سال گذشته تاکنون در حدود 60 هزار نفر آموزش های پیشگیرانه را گذرانده اند .

وی اطفای حریق و اشنایی با سیستم های ایمنی ساختمان از جمله آموزش ها ی لازم پیشگیرانه عنوان کرد و گفت: آموزش های پیشگیرانه با هدف آگاه سازی جامعه بصورت پیوسته صورت می گیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار