با هم بودن و برای هم بودن از اثرات مثبت اردو  برای دانش آموزان است

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس با تاکید بر اهداف اردوی پیشتازان گفت: هدف اردو نشان دادن فعالیت‌های عملی پیشتازان است که این امر برای دانش‌آموزان ارزیابی مهارت‌هاست.

کد مطلب: ۸۳۹۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
با هم بودن و برای هم بودن از اثرات مثبت اردو  برای دانش آموزان است

محسن کلاری در گفت‌وگو با خبرنگار پانا عملیاتی کردن ۱۲ منش پیشتازان را مهمترین اهداف تشکیلات دانست و افزود: اردو زندگی کوچکی از کنار هم بودن است که با فراگیری قوانین تشکیلات، بهترین تصمیمات را در زندگی خواهند داشت.

وی ادامه داد: سازمان دانش آموزی و تشکیلات امری تمام نشدنی است و دانش آموزان پیشتاز برای همیشه پیشتاز خواهند ماند.

کلاری تغییر در آموزش های پیشتازان را فعالیتی کاربردی تر دانست و افزود: تیم های ۷ نفره در چادر زنی، امداد ونجات و فعالیت های گروهی مثل نظام جمع و پیرامید به صورت تیمی، عملی و مهارتی فعالیت میکنند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت پیرامید برای اولین بار در اردو پیشتازان اظهار داشت: پیرامید فعالیتی گروهی است که نظم را به پیشتازان آموزش میدهد.

وی در پایان گفت: تشکیلات دانش آموزی و پیشتازان ایجاد کننده یک موج در بین دانش آموزان علاقه مند است که پیشتازان وظیفه دارند دیگر دانش آموزان را به این موج مثبت دعوت کنند.

اردوی استانی دختران پیشتاز فارس با حضور بیش از 150 دانش آموز از شنبه 30 تیرماه در اردوگاه شهید دستغیب شیراز آغاز و تا یک مردادماه ادامه دارد.

خبرنگار: فاطمه کشتکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار