معلم گنبدی غرامت فوت فرزندش را برای مدرسه‌سازی اهدا کرد

گرگان (پانا) - فرهنگی گنبدی غرامت فوت فرزندش را به منظور ساخت یک واحد آموزشی در مناطق محروم و کمتر برخوردار گنبد اهدا کرد.

کد مطلب: ۸۳۹۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
معلم گنبدی غرامت فوت فرزندش را برای مدرسه‌سازی اهدا کرد

خانم الهیاری، معلم مدرسه ابتدایی که اخیرا فرزندش را در حادثه تصادف از دست داده بود، دیه فرزندش را به ساخت و توسعه واحد آموزشی محل خدمتش، واقع در روستای آق قایه که از روستاهای محروم و کمتر برخوردار گنبد است، اهدا کرد.

این واحد آموزشی با زیربنای 190 متر مربع و با هزینه دو میلیارد ریال در قالب افزایش کلاس های درس به دبستان فعلی این روستا احداث می‌شود. مبلغ یک میلیارد ریال از هزینه ساخت این واحد آموزشی به همت این معلم دلسوز و فداکار گنبدی به این امر اهدا شده است و بقیه نیز از محل اعتبارات اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان تامین می‌شود.

این معلم گنبدی هدف خود از این اقدام را در وضع نامناسب اقتصادی کنونی، ترویج و گسترش فرهنگ گذشت و فداکاری و همچنین توسعه فضای آموزشی و رفع محرومیت و کاهش دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل، بالاخص دانش‌آموزان دختر مناطق محروم اعلام کرد.

مراسم کلنگ زنی ساخت این واحد آموزشی با حضور رزاقی، معاون اداره کل و مدیر آموزش و پرورش گنبد، کمیلی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز، عطایی معاون اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گلستان و سایر مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار