پیرامید فرصتی است با هدف انتقال ۱۲ منش سازمان دانش‌آموزی

شیراز (پانا) - مدرس پیرامید دختران پیشتاز با معرفی پیرامید در ۴ رشته اظهارکرد: دانش‌آموزان در اردوی پیشتازان هرم دوستانه تشکیل می دهند و ۱۲ منش سازمان دانش آموزی را به نمایش می‌گذارند.

کد مطلب: ۸۳۹۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
پیرامید فرصتی است با هدف انتقال ۱۲ منش سازمان دانش‌آموزی

رقیه مستقیم در گفت‌وگو با پانا با اشاره به اهداف اجرای پیرامید در اردوی پیشتازان خاطر نشان کرد: دانش آموزان با فراگیری گره، نظام جمع و رژه در پیشتازان ، توانایی بیشتری برای عهده گرفتن پیرامید دارند و بهتر میتوانند هماهنگ شوند.

وی در ارتباط با شروع پیرامید برای اولین بار در اردو پیشتازان، ادامه داد: پیرامید شامل سه بازو حرکت، موسیقی و وسایل است که مطابق قوانین و دستورات به اجرا در می آیند.

پیرامید که برای اولین بار در سازمان دانش آموزی شروع به فعالیت کرده است ورزش گروهی در کارهای هنری، المپیک و پارالمپیک است که طرح ورزش یا فرهنگ منطقه ای را به نمایش میگذارد و با موسیقی مرتبط اجرا میشود.

تشکیلات سازمان دانش آموزی چون با کار گروهی سر کار دارد و پیرامید یک کار گروهی است که باعث تقویت حس جمع بودن و همفکری و همکاری در میان دانش آموزان است.

این کار در کنار سرگرمی که برای دانش آموزان به همراه دارد باعث می شود، که بچه ها موسیقی را خوب بشنوند، با تاتر آشنا شوند و یک کار گروهی و هماهنگ را انجام دهند.

دانش آموزان پیشتاز با فراگیری فعالیت پیرامید، همفکری، همکاری، حس جمع بودن، کار گروهی، هماهنگی و نظم را که در تشکیلات بسیار اهمیت دارد در خود تقویت می کنند.

فاطمه کشتکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار