جلسه تبیین شاخصهای عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد ناحیه 3 کرج برگزار شد

کرج (پانا) - جلسه تبیین شاخصهای عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد به منظور سنجش موفقیت دستگاهها در راستای اهداف و وظایف محول شده و تکالیف تعیین شده در نقشه راه اصلاح نظام اداری، با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج و کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش البرز بر گزار گردید.

کد مطلب: ۸۳۹۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه تبیین شاخصهای عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد ناحیه 3 کرج برگزار شد

در این جلسه که ساعت 6:30 روز یکشنبه در سالن شورا ناحیه 3 کرج برگزار شد، شاخصهای عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد، بررسی گردید. این شاخصها شامل 7 شاخص عمومی و 101 شاخص اختصاصی می باشند.

عبدالکریم رستمی ضمن تشکر از حضور قاسم کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش البرز، اظهار کرد: از سال 92، آموزش و پرورش ناحیه 3، 120 شاخص را تعیین کرده و بر اساس آنها فعالیت دستگاه ارزیابی می شده است؛ لذا این سامانه همان کار را با تفاوت مجازی بودن، انجام می دهد. البته نقصهایی در سامانه هست که از مهمترین آنها می توان به عدم توجه به وسعت، تراکم و حجم کار در نواحی مختلف اشاره کرد.

قاسم نیز به دستورالعمل ورود به سامانه مدیریت عملکرد و نحوه بارگذاری شاخصها اشاره کرده و زمان بسته شدن سامانه را 7 مرداد 97 اعلام نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار