بیش از ۵۴ هزار مددجوی آذربایجان غربی از خدمات درمانی بهره‌مند هستند

ارومیه (پانا) معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: هم اکنون ۵۴ هزار و ۸۰۰ مددجو تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان غربی از خدمات درمانی این نهاد بهرمند هستند.

کد مطلب: ۸۳۹۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۵۴ هزار مددجوی آذربایجان غربی از خدمات درمانی بهره‌مند هستند

مهدی سهیلی گفت: هم اکنون ۵۴ هزار و ۸۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان غربی از خدمات درمانی این نهاد بهرمند هستند.

وی افزود: کمیته امداد آذربایجان غربی برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان، با ۴۵۷ مرکز درمانی، دارویی و پزشکان متخصص و عمومی استان طرف قرارداد است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان ادامه داد: به منظوردرمان مددجویان در سال گذشته، کمیته امداد آذربایجان غربی بیش از ۲۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.

وی تاکید کرد: کمیته امداد، علاوه بر خدمات درمان درمانی، اقدام به ارائه خدمات درمان تکمیلی کرده که در سال گذشته، بیش از سه میلیارد تومان در این راستا هزینه شده و ۱۱۹ هزار مددجوی استان از این طرح استفاده کرده اند.

سهیلی یادآور شد: همچنین سه هزار و ۵۰۰ زن سرپرست خانوار و مجریان طرح های خود کفایی آذربایجان غربی توسط کمیته امداد بیمه تامین اجتماعی شده اند که برای این امر در سال گذشته، چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان جهت استفاده بیمه شدگان از مزایای بازنشستگی به صندوق تامین اجتماعی واریز شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح پیشگیری از ابتلای کودکان نیازمند بیان کرد: کمیته امداد آذربایجان غربی، هم اکنون در حال اجرای طرح پیشگیری از ابتلای کودکان زیر ۶ سال به بیماری های ناشی از سوء تغذیه بوده و برای اجرای این طرح در سال گذشته، بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار