کسب رتبه خیلی خوب و شایسته تقدیر توسط سواد آموزی استان گلستان

گرگان(پانا)-در ارزیابی عملکرد سواد آموزی استان ها، معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان گلستانرتبه خیلی خوب و شایسته تقدیر را کسب نمود.

کد مطلب: ۸۳۹۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه خیلی خوب و شایسته تقدیر توسط سواد آموزی استان گلستان

دریازدهمین جلسه شورای معاونین که در محل سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، ازحوزه معاونت سواد آموزی تقدیر و تشکر شد.

در این جلسه گوهری رادمدیرکل آموزش و پرورش گلستان ، از ستار بردی فجوری معاون نهضت سواد آموزی و همکاران ساعی وی بابت کسب رتبه خیلی خوب و شایسته تقدیر در ارزیابی عملکرد سواد آموزی استان ها توسط سازمان نهضت سواد آموزی کشور قدردانی کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: تلاش و کوشش حوزه معاونت سواد آموزی و کسب این رتبه برای استان گلستان مایه مباهات و سرافرازی است.

در نامه ای که از سوی علی باقرزاده معاون وزیر و رییس سازمان سواد آموزی کشور به دکتر هاشمی استاندار و رییس شورای پشتیبانی سواد آموزی استان گلستان آمده بیان شده است که با توجه به اهمیت و جایگاه ارزیابی بعنوان یکی از ابزارهای مهم نظارتی در چرخه مدیریت ، سازمان نهضت سواد آموزی هر سال به منظور بهبود و ارتقاء عملکرد سواد آموزی استان ها و آگاهی از میزان پیشرفت فعالیت ها و تحقق اهداف، شناخت چالش ها و محدودیت ها برای اصلاح امور، ارتقاء سطح خدمات، تقویت نظام بازخوردی و شناخت فرصت های درون و برون سازمانی اقدام به ارزیابی عملکرد سواد آموزی استان ها می کند که در نتایج ارزیابی بعمل آمده معاونت سواد آموزی استان گلستان در مجموع شاخص های ارزیابی موفق به کسب رتبه خیلی خوب و شایسته تقدیر شده است .

دکتر باقرزاده معاون و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی در این نامه ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای پشتیبانی سواد آموزی استان و شهرستان ها مدیرکل محترم آموزش و پرورش و معاون سواد آموزی و همکاران ساعی وی آرزوی بهروزی، موفقیت و سربلندی برای همگان مسئلت نمودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار