مدیر اطلاعات و برنامه ریزی شبکه چهار سیما منصوب شد

تهران (پانا) - با حکم مدیرکل برنامه ریزی و نظارت سیما، یحیی مظهری به عنوان مدیر اطلاعات و برنامه ریزی شبکه چهار سیما منصوب شد.

کد مطلب: ۸۳۹۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر اطلاعات و برنامه ریزی شبکه چهار سیما منصوب شد

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، سید شهرام فرزین فر طی حکمی روز شنبه 30 تیرماه، یحیی مظهری را به عنوان مدیر اطلاعات و برنامه ریزی شبکه چهار منصوب کرد.
برنامه ریزی، تخصیص بهینه مالی و نیروی انسانی، تنظیم برنامه و بودجه با توجه به ابلاغیه های سازمان از جمله مواردی است که سید شهرام فرزین فر مدیر کل برنامه ریزی و نظارت سیما در حکم خود بر آن تاکید داشته و خواستار آن شد تا دربرآورد و ارزیابی برنامه در جهت صلاح و حرفه سازمان رعایت گردد.
وی همچنین بر نظارت و پیگیری اجرای استاندارد ها، نرخ ها و شاخص های ابلاغی تاکید کرده و شناسایی مسائل و مشکلات ساختار سازمانی را از اولویت های این سمت دانست.
مدیرکل برنامه ریزی و نظارت سیما در پایان این حکم از زحمات و خدمات جناب آقای زارع در طول مدت تصدی مدیریت اطلاعات و برنامه ریزی شبکه چهار سیما تشکر و قدرانی کرده است.
شایان ذکر است در جلسه تودیع و معارفه روز گذشته، که با حضور دکتر مسعودمعینی پور مدیر شبکه چهار ، سید شهرام فرزین فر مدیرکل برنامه ریزی و نظارت سیما و سعید روحی مدیر اطلاعات، برنامه ریزی سیما و مدیران گروه ها و واحدهای شبکه چهار سیما برگزار شد از زحمات جناب آقای زارع در دوره تصدی مدیریت این واحد قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار