توجه به مناطق محروم یکی از اهداف مهم سازماندهی فضاها می باشد

نیشابور (پانا)- جلسه سازماندهی فضاهای آموزشی آموزش و پرورش نیشابور با حضور مدیر آموزش و پرورش، شورای معاونان و اعضای ستاد در محل مرکز آموزشی رفاهی شماره 3 فرهنگیان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۹۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
توجه به مناطق محروم یکی از اهداف مهم سازماندهی فضاها می باشد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این جلسه با مهم خواندن موضوع فضاهای آموزشی و سازماندهی فضاها گفت: در راستای تبیین سیاست های آموزش و پرورش و توجه به بخش های محروم شهرستان بررسی های کارشناسی شده لازم در خصوص فضاهای آموزشی انجام شد و تصمیمات مورد نیاز در این زمینه اتخاذ شد.
حسین مهرابادی افزود: در سال تحصیلی پیش رو بیش از دو هزار دانش آموز به مجموعه آموزش و پرورش نیشابور افزوده خواهد شد که با نظر به فضاهای موجود و فضاهایی که تا مهرماه به بهره برداری می رسد، اهمیت بیشتر موضوع سازماندهی فضاها را طلب می کند.
وی ادامه داد: تقسیم متوازن و متعادل دانش آموزان در مدارس سطح شهرستان، توجه بیش از پیش به مناطق محروم، توجه به هنرستان ها و رشته های فنی حرفه ای طبق سیاست های مقام عالی وزارت و حذف مدارس دو شیفت تا حد ممکن از اهداف مهم این جلسه می باشد.
مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تاکید بر دوره ابتدایی و اهمیت این دوره، خاطر نشان کرد: در تقسیم بندی فضاها یکی از اولویت های اصلی ما توجه به ورزش دانش آموزان به ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی است.
در ادامه این جلسه تخصصی، اعضای ستاد به بحث و تبادل نظر پرداخته و تصمیمات مهمی اتخاذ شد که پس از بررسی های مجدد و نهایی شدن به مدارس اعلام و ابلاغ خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار