تجلیل از معلمان برتر تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کردستان

سنندج(پانا)-در مراسمی باحضور مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از 180 پیشکسوت، مدیر مدرسه و معلم تربیت بدنی آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی 96-97 تجلیل شد.

کد مطلب: ۸۳۹۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از معلمان برتر تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کردستان

آئین تجلیل از معلمان تربیت بدنی استان کردستان، صبح روز گذشته با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل، تنی چند از مسئولین استانی، پیشکسوتان عرصه ورزش دانش آموزی در سالن معلم اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار و از 180 نفر از پیشکسوتان، مدیران و معلمان تربیت بدنی آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی 96-97 تجلیل شد.

در این مراسم رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با تشکر از تلاش و زحمات معاونت تربیت بدنی استان در اجرای برنامه های این حوزه، منابع انسانی، فضا و تجهیزات و برنامه را سه عامل موفیت در هر کار دانست و گفت: نیروی انسانی توانمند، باانگیزه و مدبر مهم ترین و تعیین کننده ترین فاکتور موفیت در هر کاری است.

وی بابیان اینکه ورزش دانش آموزی استان در چند سال اخیر ارتقا یافته است؛ معلمان تربیت بدنی را عامل اصلی موفقیت های ورزش دانش آموزی استان دانست و گفت: تلاش این عزیزان بوده است که معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، استان کردستان را جزو استان های موفق در تربیت بدنی معرفی می کند.

همچنین افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان نیز در این مراسم با بیان اینکه هدف کلان مجموعه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان ، ایجاد نشاط، شادابی، تحرک و ارتقا سطح سلامت جسمانی و روحی و روانی دانش آموزان است؛ گفت: اجرای درس تربیت بدنی و زنگ ورزش و همچنین اجرای فعالیت های فوق برنامه و مسابقات ورزش دانش آموزی راه های تحقق این هدف مهم است.

گفتنی است در این مراسم از 12 پیشکسوت ورزشی ، 16 نفر از کارشناسان تربیت بدنی شهرستان ها و مناطق تابعه ، معلمان برتر درس تربیت بدنی ، مدیران برتر درس تربیت بدنی، مدیران برتر مدرسه قهرمان، نفرات برتر رقابت های علمی تخصصی، معلمان برتر جشنواره الگوهای برتر تدریس، سرگروه های برتر استانی، فعالین حیاط پویا و برترین های جشنواره عکس، تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار