نشست شورای اداری مسجدسلیمان

استاندار خوزستان: مشکلات مسجدسلیمان با عزم ملی حل شود

مسجدسلیمان (پانا) - استاندار خوزستان گفت: مشکلات مسجدسلیمان با عزم ملی حل شود و محرومیت این شهر با توجه به قدمت آن زیبنده نیست.

کد مطلب: ۸۳۹۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
استاندار خوزستان:  مشکلات مسجدسلیمان با عزم ملی حل شود

غلامرضا شریعتی در نشست شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: حمایت و توجه جناب آقای دکتر نمکی معاون محترم سازمان برنامه و بودجه کشور و روحیه مردم داری و تعلق خاطرشان به استان در حل مشکلات استان موثر است و این اهتمام و حضور را قدر می‌دانیم و امیدواریم با برنامه ریزی و تشکیل کمیته های مربوطه در جهت حل مشکلات و انجام خدمات ماندگار و اثرگذار گام برداریم.

استاندار خوزستان افزود: مسجدسلیمان دارای قدمت دیرینه ای است و بخشی از آبادانی مناطق مختلف در کشور با بهره گیری از منابع خدادادی در این منطقه هست و زیبنده نیست این شهرستان در محرومیت باشد.

شریعتی خاطرنشان کرد: انتظار است با یک عزم ملی در جهت ایجاد تحول و بهبود زیرساخت ها اقدام شود. استاندار خوزستان با اشاره به پروژه پتروشیمی مسجدسلیمان تصریح کرد: طرح پتروشیمی مسجدسلیمان انشاالله سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و روزانه بین 2 هزار و 700 تا سه هزار تن تولید خواهد داشت و برای صادرات محصولات پتروشیمی از طریق بنادر استان نیاز به تعریض جاده است.

وی ادامه داد: البته امسال برای این کار مناقصه برگزار کردیم و پیمانکار هم تعیین کردیم که امیدواریم با توجه به هزینه بر بودن پروژه در این بخش حمایت شود.

استاندار خوزستان با یادآوری پتانسیل های مهم در مسجسلیمان برای جذب گردشگر گفت: سدهای بزرگی که در مسجسلیمان هست مانند سد شهید عباس پور و سد مسجدسلیمان به تنهایی 3 هزار مگاوات برق تولید می کنند و شرایطی که برای گردشگری می تواند ایجاد کند با توجه به دریاچه های بسیار عظیم سرمایه گذاری های خوب و موثری را می توان در این بخش انجام داد.

شریعتی اضافه کرد: این سدها شرایط گردشگری ویژه ای دارد و امکان جذب گردشگر است و در این منطقه با وجود مسافت کم تا شهرستان تفاوت دمای دست کم پانزده درجه ای است و هوای مطلوب و دلپذیری وجود دارد

و پتانسیل بسیار خوبی برای توسعه گردشگری و رونق اشتغال فراهم است.استاندار خوزستان ادامه داد: موزه نفت هم در حال تجهیز است و انتظار داریم کمک شود که این استعدادهای بالقوه به بالفعل تبدیل شود.

شریعتی در خصوص وضعیت حضور تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر عنوان کرد: از تیم نفت مسجدسلیمان هم حمایت می کنیم و قسط دوم هم توسط شهرداری جهت تامین هزینه های تیم پرداخت خواهد شد و تعهد دادیم به هر نحو از این تیم حمایت کنیم و تلاش های موثری که در این زمینه ها خواهد شد انشاالله از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور هم هم کمک شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار