فرماندار دلگان خبر داد: رفع تصرف ۸۰ هزار متر مربع از اراضی ملی

زاهدان (پانا) - فرماندار دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۸۰ هزار متر مربع از اراضی ملی که مورد تصرف قرار گرفته بود به استناد حکم قضایی رفع تصرف شد.

کد مطلب: ۸۳۹۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار دلگان خبر داد: رفع تصرف ۸۰ هزار متر مربع از اراضی ملی

مجتبی شجاعی اظهار کرد: در راستای تاکید رهبرمعظم انقلاب اسلامی ایران مبنی بر برخورد جدی باپدیده تخریب و زمین خواری هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی از طریق کارشناسان و یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پیگیری و با این موارد از طریق مجرای قانون بصورت جدی برخورد می‌شود.

وی با اشاره به این که حفظ و حراست از عرصه‌های ملی و منابع طبیعی از اولویت‌های اصلی است، اضافه کرد: عرصه‌های منابع طبیعی جزو سرمایه‌های ارزشمند و حیاتی کشور محسوب می‌شوند که نه فقط به نسل کنونی بلکه به تمامی نسل‌های آینده کشور تعلق دارند.

شجاعی ادامه داد: حفاظت از این منابع مسئولیت همگانی به شمار می‌آید، که در این زمینه انتظار می‌رود عموم مردم در حفظ و نگهداری از این سرمایه‌های ملی کوشا بوده و با مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری همکاری لازم را داشته باشند.

فرمندار دلگان با تأکید بر این که منابع طبیعی به عنوان بستر حیات و توسعه پایدار قلمداد می شود، تصریح کرد: منابع طبیعی مانند جنگل ها و مراتع، تکیه گاهی مطمئن برای توسعه اقتصادی و اجتماعی، بستری مطمئن برای رونق کشاورزی، محیط زیست مناسبی برای گیاهان و جانوران و منبعی برای تولید اکسیژن و هوای سالم و پاکیزه به حساب می‌آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار