مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان: کیفیت بخشی به رفتار دانشجومعلمان ضروری است

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: باید در حوزه کیفیت بخشی به رفتار دانشجویان دانشگاه فرهنگیان که معلمان آینده هستند برنامه ریزی بهتری صورت گیرد تا نتایج آن را در تربیت دانش آموزان شاهد باشیم.

کد مطلب: ۸۳۹۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان: کیفیت بخشی به رفتار دانشجومعلمان ضروری است

علی اکبر کمالی در مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان اصفهان با بیان اینکه معلمان به دلیل اینکه نور علم و دانش را در سطح جامعه گسترش می دهند از اهمیت بالایی برخوردار هستند، اظهار کرد: معلمان بایستی کلام ارزشمند اهل بیت را سرلوحه کارشان قرار دهند تا با فضایل اخلاق نیک بتوانند در فضای علم و دانش به تعلیم و تربیت بپردازند.

کمالی با بیان اینکه به طور یقین اساتید دانشگاه فرهنگیان زحمات زیادی را برای ارتقای نظام تعلیم و تربیت می کشند، افزود: اما می طلبد که بر روی کیفیت بخشی رفتار این دانشجویان که معلمان آینده هستند برنامه ریزی بهتری صورت گیرد تا نتایج آن را در تربیت دانش آموزان شاهد باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بابیان اینکه بهترین پناهگاه برای نجات جامعه در حوزه حل مشکلات و آسیب های اجتماعی، تربیت انسان های فکور و خردمند است، اضافه کرد: این مسئولیت مهم بر عهده همکاران در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان است که باید به آن توجه ویژه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار