استقبال دانش آموزان پیشتاز از طرح "دوستی با طبیعت"

شیراز(پانا) – دانش آموزان پیشتاز در اردوی استانی پیشتازان پسر فارس، در حرکتی زیبا به جمع آوری زباله های موجود در اردوگاه شهید دستغیب شیراز پرداختند.

کد مطلب: ۸۳۹۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
استقبال دانش آموزان پیشتاز از طرح "دوستی با طبیعت"

رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس، از اجرای طرح "دوستی با طبیعت" در اردوی استانی پیشتازان پسر فارس خبر داد و گفت: انباشت زباله در منابع طبیعی کشور به عنوان معضل بزرگ نسل جدید است، که دانش آموزان با شرکت در این طرح با این معضل آشنا شدند.

محسن کلاری تصریح کرد: در همین راستا در حرکتی نو و زیبا دانش آموزان پیشتاز حاضر در اردوگاه شهید دستغیب به صورت افتخاری و با همکاری یک دیگر به جمع آوری زباله ها و مواد پلاستیکی پخش شده در اردوگاه پرداختند.

وی ادامه داد: دانش آموزان پلاستیک های بسیاری را از زباله پر کردند و با تحویل آنها به مسولین حاضر در اردوگاه، این زباله ها به صورت کاملا کنترل شده امحاء شد.

در ادامه برای تشویق دانش آموزان، پس از تحویل زباله ها به هرکدام یک کد قرعه کشی داده شد، که به قید قرعه به تعدادی از دانش آموزان پیشتاز که در این امر انسان دوستانه شرکت کرده بودند، جوایزی اهدا شد.

در پایان رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس با ابراز امیدواری عنوان کرد: دانش آموزان در این طرح با مشاهده انباشت زباله در طبیعت، با جلوه ی زشت این معضل آشنا شدند، همچنین امیدواریم که این دانش آموزان با انتقال این موارد به دیگران و خانواده های خود به عنوان سفیر دوستی با طبیعت در نسل های آتی شاهد چنین مناظری در طبیعت زیبای کشورمان نباشیم.

خبرنگار: پوریا کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار