تلاش تولیدکنندگان داخلی برای بی‌نیازی به واردات در وضع تحریم

تهران (پانا) - رفع نیاز کشور به واردات با تولید عدسی‌های فری‌فرم و چند کانونه در دستور کار تولیدکنندگان داخلی قرار گرفته است و در این راستا یک تولیدکننده داخلی با سرمایه‌گذاری صد درصد داخلی و با سرمایه‌ای بالغ بر 350 میلیارد ریال کار تولید این عدسی‌ها را در کشور آغاز کرده است.

کد مطلب: ۸۳۹۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
تلاش تولیدکنندگان داخلی برای بی‌نیازی به واردات در وضع تحریم

در مراسم آغاز به کار تولید این عدسی‌ها در کشور، رئیس شورای شهر و رئیس اتحادیه عینک‌سازان تهران از زحمت‌های مدیر عامل کارآفرین در راه‌اندازی شرکت تولیدی لنزهای فری‌فرم و چند‌کانونه تقدیر کرد.

سهیل کاظمی، مدیرعامل شرکت تولیدی آذین‌دید فراز‌نوین در این مراسم گفت:‌ در ابتدا فعالیت این شرکت با واردات عدسی‌های فری فرم و چند کانونه از کشورهای خارجی آغاز شد و پس از شرایط سخت واردات، مدیریت شرکت اقدام به راه‌اندازی کارخانه تولید عدسی‌های فری فرم و چند کانونه با هدف تولید ملی ، ارز آوری، اشتغال، بالا بردن کیفیت عدسی‌های تولیدی ساخت ایران و رفع نیاز کشور به واردات این عدسی‌ها کرد.

مدیرعامل این شرکت تولیدی اظهار کرد: این شرکت با استفاده از جدیدترین دستگاه‌های روز دنیا توان رقابت با برترین برندهای جهانی را دارد.

به گفته او این شرکت با نگاه تولید ملی با کیفیت و اشتغال اقدام به جذب حدود ۱۰۰ پرسنل و نیروی انسانی متخصص در ۳ شیفت کاری کرده است وتوانسته توان رقابت با برترین برندهای اروپایی را به دست آورد.

کاظمی خاطرنشان کرد:‌ با حمایت مسئولان دولتی و اعتماد مصرف‌کننده ایرانی با تولید این شرکت که از جدیدترین دستگاه‌های آلمانی (اشنایدر)بهره می‌برد، کشور می‌تواند از واردات هرگونه عدسی‌های فری فرم و چند‌کانونه خارجی بی‌نیاز شود.

مراسم افتتاحیه شرکت تولیدی آذین دید فراز نوین با حضور رییس شورای شهر شهر قدس، رییس اتحادیه عینک سازان تهران و جمعی از صنعتگران و فروشندگان عینک در شهرستان قدس افتتاح شد.شرکت تولیدی آذین دید فراز نوین بدون شریک خارجی و با سرمایه صد درصد داخلی راه‌اندازی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار