طرح‌های دانش‌آموزان شرکت‌کننده در بیستمین جشنواره جوان خوارزمی داوری شد

ساری (پانا) - با حضور معاون پژوهش آموزش و پرورش مازندران، طرح‌های دانش‌آموزان شرکت کننده در بیستمین جشنواره جوان خوارزمی داوری شد.

کد مطلب: ۸۳۸۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح‌های دانش‌آموزان شرکت‌کننده در بیستمین جشنواره جوان خوارزمی داوری شد

محمدعلی جوادی بورا در حاشیه جلسه داوری طرح‌های دانش‌آموزان شرکت‌کننده در بیستمین دوره جشنواره خوارزمی گفت: «در این دوره از جشنواره 120 طرح از 13 شهرستان به اداره کل ارسال شد.»

او با بیان اینکه جشنواره جوان خوارزمی هرساله با هدف ایجاد زمینه جهت بروز خلاقیت‌ها و نوآوری‌های جوانان برگزار می‌شود، افزود: «امسال از این 120 طرح، 47 طرح در 16 زمینه از 9 شهرستان قابل دفاع تشخیص داده شده و از طراحان جهت جلسه دفاع دعوت به عمل آمد.»

جوادی تصریح کرد: «در این جشنواره ابتدا دانش‌آموز دارای ایده توسط پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی جذب و حمایت شده و تحت راهنمایی‌های کارشناسان مرتبط نسبت به تکمیل طرح اقدام می‌کنند.»

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: «طرح‌های تکمیل شده جهت ارزیابی به استان ارسال می شود و از بین طرح‌های ارائه شده به استان پس از دفاع حضوری طرح‌های دارای زمینه دفاع و شرایط لازم به مرکز ارسال می‌شود تا پس از داوری در مرحله کشوری به مرحله تجلیل نهایی راه یابند.

جوادی با بیان اینکه اعلام نتایج نهایی در تابستان سال جاری اعلام خواهد شد، ادامه داد: «طرح‌ها در زمینه‌هایی همچون الکترونیک، هنر و زیبایی، ادبیات، زیست فناوری و ... بوده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار