معاون پرورشی وتربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه:

دانش آموزان در طرح هجرت 3 هم شغلی را می آموزند و به شاداب سازی مدارس نیزکمک می کنند

فیروزکوه(پانا)-معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه از برگزاری مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 در کانون شهید بهشتی شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۸۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان در طرح هجرت 3 هم شغلی را می آموزند و  به شاداب سازی مدارس نیزکمک می کنند

محمد درویشی ر گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستان های استان تهران اظهار کرد: با ارائه پیشنهاد از سوی کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش فیروزکوه بنا شد که علاوه بر قرار گرفتن در دهه کرامت مراسمی با عنوان افتتاحیه طرح هجرت 3 در محل کانون شهید بهشتی شهرستان فیروزکوه برگزار گردد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: طرح هجرت 3 و یا طرح هجرت دانش آموزی طرحی است که همه ساله با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و دانش آموزان بسیجی هم به منظور گذراندن اوقات فراغت و هم استفاده بهینه از فرصت های به وجود آمده اجرا میشود که دانش آموزان علاقه مند به این طرح در زمان مشخص شده به پایگاه های مورد نظرمراجعه و در این طرح ثبت نام میکنند.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش فیروزکوه افزود: پس از ثبت نام، در فاصله زمانی میان مرداد ماه تا شهریور ماه در محل پایگاه های مورد نظر با حضور یک و یا دو استادکار و دانش آموزان بسیجی علاقه مند و با همکاری سپاه ناحیه و اداره آموزش و پرورش موضوع در کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی به این صورت مصوب میشود که هزینه ها برای انجام فعالیت ها تقسیم شود، به عبارت دیگر حق الزمه دانش آموزان توسط سپاه ناحیه تامین شود و نیز هزینه استاد کاران و مربیان با خرید وسایل مورد نیازشان برای ادامه فعالیت ها توسط اداره آموزش و پرورش تامین شود.

این مقام مسئول درباره هدف از اجرای طرح هجرت 3گفت: با اجرای این طرح دانش آموزان هم میتوانند شغلی را بیاموزند و هم میتوانند به طور صحیح از زمان های اوقات فراغت خود استفاده کنند و هم میتوانند حق الزمه ای دریافت کنند که در مجموع با اجرای این طرح و باانجام چنین فعالیت هایی به شاداب سازی مدارس نیز کمک میکنند و همچنینمی توانند با کسب تجارب مختلف از انجام این فعالیت ها در آینده خود آن ها را به کار بگیرند.

درویشی تصریح کرد: پس از برگزاری مراسم افتتاحیه به اتفاق دانش آموزان ثبت نام شده در این طرح به مدارس امیرکبیر شهرستان فیروزکوه، شاهد روستای جلیزجند و علامه امینی روستای زرین دشت که در این طرح قرار گرفته اند میرویم تا دانش آموزان به همراه استاد کاران خود فعالیت های این پایگاه ها را آغاز کنند.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار