نوجوان دیری نفر اول نهمین جشنواره مشاعره دانش آموزی استانی رضوی شد

بوشهر(پانا)_مهدا فخرایی نوجوان دیری پس از رقابت با ٤٨ نفر به عنوان نفر اول نهمین جشنواره مشاعره دانش آموزی استانی رضوی معرفی شد.

کد مطلب: ۸۳۸۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
نوجوان دیری نفر اول نهمین جشنواره مشاعره دانش آموزی استانی رضوی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، معاون فرهنگی اداره کل در آیین اختتامیه این جشنواره بیان کرد: این جشنواره ویژه همه دانش آموزان مقاطع تحصیلی استان بوشهر است که در دهه کرامت برگزار می گردد .

آنیتا مظفری افزود: تنها راه نجات جامعه امروزی از آلودگی ها و آسیب های اجتماعی، تمسک به اهل بیت (ع) است .

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین خاطرنشان کرد: تبیین و گسترش آموزه‌های رضوی در بین کودکان و نوجوانان هدف از برگزاری این جشنواره فرهنگی و هنری است.

عبدالله رئیسی به نمایندگی از هیئت داوران نیز اظهار داشت: تمام نفرات با توانایی و آمادگی کامل پا به این جشنواره گذاشته بودند که این نشان از کیفیت بالای این برنامه فرهنگی دارد.

وی همچنین بیان کرد: مهسا ظلی نیا، امیرعلی عابدی، سارا راستی سملی، فاطمه کاظمی و علی میرزایی به ترتیب نفرات دوم تا ششم نهمین جشنواره مشاعره دانش آموزی استانی رضوی را به خود اختصاص دادند.

رئیسی یادآور شد: علاوه بر راهیابی نفر اول این جشنواره به سیزدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی، به ٦ نفر برتر لوح تقدیر، تندیس جشنواره، کمک هزینه سفر زیارتی اهداء می شود.

یادآور می شود مرحله نهایی سیزدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی آبان ماه سال جاری با حضور ٦٤ شرکت کننده از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار