امیر آبادی:

امامزاده سید معصوم(ع) مانند نگین انگشتری در منطقه نیروگاه می درخشد

قم (پانا)- عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که مردم نیروگاه افتخار می کنند که میزبان این امامزاده عظیم الشان هستند، گفت: امامزاده سید معصوم(ع) مانند نگین انگشتری در منطقه نیروگاه می درخشد.

کد مطلب: ۸۳۸۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
امامزاده سید معصوم(ع) مانند نگین انگشتری در منطقه نیروگاه می درخشد

احمد امیرآبادی فراهانی شب پنج شنبه در همایش تکریم و بزرگداشت امامزاده سید معصوم(ع) که در این مکان مقدس برگزار شد، اظهار داشت: در ایام بسیار مبارکی قرار داریم و این یک افتخار برای مردم قم است که در جوار حرم حضرت معصومه(س) حضور داریم.
وی بااشاره به مشکلات به وجود آمده در ماه های اخیر بیان داشت: دشمنان نظام تمام تلاش خود را به کار بسته است تا این نظام را ناکارآمد نشان بدهند.
امیرآّبادی افزود: ما در بین مردم حضور داریم و از نزدیک در جریان کمبودها و کاستی ها هستیم ولی بدانید این سختی ها در طول تاریخ بارها برای مسلمین و معصومین به وجود آمده است.
وی ادامه داد: همه این سختی ها برای دفاع از دین، اسلام ، قرآن و انسانیت بوده است و ما امروز این مکتب را دنبال می کنیم و در کنار مظلومین عالم قرار داریم.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: باید راه را انتخاب کنیم اما این را هم باید بدانید که بخشی از مشکلات از تحریم ها و عوامل بیرونی است و بخش مهم دیگر به داخل کشور برمی گردد.
وی ادامه داد: امروز شاهد حضور برخی مسئولان عافیت طلب و جیره خوار هستند که خیانت می کنند و دنبال پرکردن اطرافیان خودشان هستند اما باید با این افراد مبارزه کنیم .
امیرآبادی تصریح کرد: باید جلوی فرصت طلب ها بایستیم و مجاهدت کنیم به طوری که همیشه آماده شهادت باشیم، ما شهدای زیاد دادیم وبهترین جوان های خودمان را تقدیم این نظام و انقلاب کردیم.
وی به اهمیت استقلال کشور اشاره کرد و گفت: وظیفه همه ما است که اجازه ندهیم سفرای غربی برای این کشور تعیین تکلیف کنند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مکتب اهل بیت مبارزه با فساد است و این مهم باید در کشوراجرایی شود.
وی با بیان این که دشمن در داخل کشور نفوذی دارد،ابراز داشت: مجلس و دولت باید مراقبت کنند و مردم هم باید در انتخاب های خودشان دقت کنند و اجازه ندهند هر کسی وارد مجلس شود.
امیرآبادی ادامه داد: این انقلاب بیش از ۳۰۰ هزار شهید داده و ارزان به دست نیامده است، اگر امروز جوان نیروگاهی در سوریه نجنگد باید در قم با داعش مبارزه کنیم.
وی افزود: دولت با حمایت های مجلس مشکلات مردم را حل کند، امروز ما در منطقه دست برتر را داریم و دولت باید از این مهم استفاده کند.
نماینده مردم قم در مجلس تاکید کرد: امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه اثبات شده و باید قدر این مهم را بدانیم.
وی افزود: دولت با پشتیبانی مردم باید این قدرت را در درون کشور و در مبارزه با فساد نیز نشان دهد.
امیرآبادی ابراز داشت: ما باید شب و روز نداشته باشیم و با وحدت در مسیر رهبری حرکت کنیم تا در برابر آمریکا و ایادی آن ها ایستادگی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار