معاون پژوهش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان خبر داد:

موفقیت فرهنگی کرمانشاهی در جشنواره الگوهای تدریس برتر کشور

کرمانشاه (پانا) - ناهید اکبری دبیر کرمانشاهی در چهارمین دوره جشنواره الگوههای تدریس برتر مرحله کشوری برگزیده شد

کد مطلب: ۸۳۸۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت فرهنگی کرمانشاهی در جشنواره الگوهای تدریس برتر کشور

ماشاءالله پروین با اشاره به شایستگی فرهنگیان کرمانشاهی در همه عرصه ها گفت: باید فضایی فراهم شود تا همکاران توانمند فرهنگی در رقابت های مختلف کشوری بیش از گذشته قابلیت های خود را نشان دهند و برای کرمانشاه افتخارآفرین باشند.
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمانشاه بر توجه هر چه بیشتر به شگردها و شیوه های جدید در آموزش دانش آموزان استان تأکید کرد و افزود: برای رسیدن به افق های بالاتری در دستیابی به شیوه های نوین، نیاز داریم که مدام خود را محک بزنیم. یکی از این میدان های مهم برای محک خوردن، جشنواره الگوهای برتر تدریس است که خوشبختانه یکی از دبیران کرمانشاهی به تازگی در چهاردهمین دوره این جشنواره به موفقیتی مهم دست یافت. «ناهید اکبری» دبیر روانشناسی کرمانشاهی توانست در چهاردهمین دوره جشنواره الگوههای برتر تدریس سال تحصیلی97/96 رتبه اول کشور را در بخش غیر حضوری کسب نماید.
گفتنی است آیین تقدیر از برگزیدگان بخش حضوری ،غیر حضوری، مقالات و تجارب مرتبط با تدریس دبیران و تجارب موفق و برتر مدیران از روز دوشنبه 1مرداد97لغایت پنج شنبه 4 مردادماه97به میزبانی استان اصفهان با حضور مهندس زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار