رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی:

فرمانداران می توانند اعضای شورای دانش آموزی را به عنوان مشاوران نوجوان حود انتخاب کنند

مشهد (پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی در اجلاس روسای مدیران و روسای ادارات استان خراسان رضوی، آموزش مهارت های اجتماعی را یکی از اهداف سازمان دانش آموزی معرفی کرد.

کد مطلب: ۸۳۸۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
فرمانداران می توانند اعضای شورای دانش آموزی را به عنوان مشاوران نوجوان حود انتخاب کنند

علی محمد یونسی در گفتگو با خبرنگار پانا اظهار کرد: امسال تصمیم نهایی ما با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته این است که در 17 مرداد ماه همزمان با روز خبرنگار، مراسم بزرگداشت روز خبرنگار را در مرکز استان برگزار کنیم و مانند سال پیش با تاخیر برگزار نشود.
وی ادامه داد: ما برنامه ریزی کرده ایم که از خبرنگاران فعال خبرگزاری پانا تقدیر به عمل آید.
رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی ابراز کرد: مجلس شورای دانش آموزی در استان بسیار فعال است و نشستی با مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد که در این نشست ابلاغ اعضای مجلس دانش آموزی استان با عنوان مشاور مدیر کل صادر شد و همچنین مقرر شد این موضوع در ادارات و نواحی نیز انجام شود.

وی افزود: اعضای شورای دانش آموزی فعالیتشان محدود به آموزش و پرورش است ولی فرمانداران و بخشداران می توانند از توانایی های آنها بعنوان مشاور نوجوان خود استفاده کنند.

یونسی بیان کرد: بعد از حادثه ای که شهریور ماه در استان فارس برای دانش آموزان اتفاق افتاد بعضی افراد که اطلاعات داخل سازمانی شان کم بود گفتند که این نوجوانان استعداد های درخشان بودند ولی این ها دانش آموز بودند و به گونه ای القا کردند که اتوبوس این دانش آموزان استاندارد نبوده و به این دلایل که فرزانگان پیشتاز با مدارس فرزانگان یک اسم بود آن را تغییر دادند.

وی گفت:یکی از وظایف سازمان دانش آموزی آموزش مهارت های اجتماعی است و به همین دلیل در قالب بسته فرهنگی ، اجتماعی ، تربیتی کار های دانش آموزان در تابستان طراحی و برنامه ریزی شود تا نتیجه خوبی حاصل شود.

این مقام مسئول اذعان کرد: اگر ما مانند کشور های پیشرفته زمینه کار و خلاقیت را برای دانش آموزان از خانواده ها شروع کنیم دانش آموزان می توانند در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی جامعه موثر باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار