مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز مطرح کرد: اجرای طرح "هرمدرسه یک خبرنگار"یکی از بهترین فعالیت های خبرگزاری پانا است

کرج (پانا) - دفتر خبرگزاری پانا البرز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات البرز، مدیرسازمان دانش آموزی البرز و جمعی از خبرنگاران افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۳۸۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز مطرح کرد: اجرای طرح "هرمدرسه یک خبرنگار"یکی  از بهترین فعالیت های خبرگزاری پانا است

در این مراسم که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و مسئولین خانه مطبوعات برگزار شد، مقدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ضمن تبریک بابت افتتاح دفتر پانا البرز، گفت: توجه به خبرگزاری ها از جمله پانا، سبستان و ایسنا از جمله اقداماتی است که در دوره ی اصلاحات صورت گرفت و امروزه ما محصول آنهارا میچینیم.

مقدم ادامه داد: یکی از بهترین فعالیت های خبرگزاری پانا اجرای طرح "هرمدرسه یک خبرنگار" است، که کار پسندیده و خوبی است چراکه بزرگان معتقدند که برای داشتن جامعه و زندگی خوب میبایست شناختی از بایدها و نبایدهای و ناهنجاری ها داشت که این امر از مدرسه شروع می گردد.

وی اظهار امیدواری کرد: پس از گذشت یک دهه از فعالیت این خبرگزاری شاهد حضور خبرنگارانی در عرصه های مختلف خواهیم بود، دانش آموزانی که با عشق و علاقه و پشتکار و بدون نگاه مادی به مسائل فعالیت کرده اند و از طریق خبرگزاری پانا وارد این عرصه شده اند و تلاش کرده اند تا به صورت حرفه ای این فعالیت را ادامه دهند.

این مقام مسئول در پایان برای این خبرگزاری و دانش آموز خبرنگار ان در انجام رسالت خویش آرزوی توفیق کرد.

در پایان این مراسم از مدیرمسیول خبرگزاری پانا البرز و دانش آموزانی که در مسابقه عکاسی جشنواره مطبوعات حائز رتبه برتر شده بودند تقدیر بعمل آمد.

لازم به ذکر است دفتر خبرگزاری پانا البرز در ساختمان شماره دو آموزش وپرورش البرز در میدان طالقانی کرج قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار