استاندار سمنان:

بزرگترین افتخار کشور ما متعلق بودن به اهل بیت عصمت و طهارت است

سمنان (پانا) - استاندار سمنان با اشاره به اینکه بزرگترین افتخار کشور ما تعلق به اهل بیت عصمت و طهارت است، گفت: هیئت های مذهبی ضامن حفظ شعائر مذهبی هستند و از توفیقات ما باید حفظ این شعائر باشد.

کد مطلب: ۸۳۸۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین افتخار کشور ما متعلق بودن به اهل بیت عصمت و طهارت است

سیدشهاب الدین چاوشی استاندار سمنان در دیدار با مسئولین و شورای هیئت های مذهبی استان با اشاره به اینکه بزرگترین افتخار کشور ما تعلق به اهل بیت عصمت و طهارت است، گفت: هیئت های مذهبی ضامن حفظ شعائر مذهبی هستند و از توفیقات ما باید حفظ این شعائر باشد.

چاوشی با تاکید بر اینکه دلیل ماندگاری قیام امام حسین(ع) اخلاص در عمل است، افزود: اخلاص در عمل رمز ماندگاری هر عملی است.

استاندار سمنان تصریح کرد: امروزه هجمه به هیئت های مذهبی زیاد است و تنها با حسن خلق و مهربانی می توان جوانان را به این هیئت ها کشاند و این هجمه ها را از بین برد.

وی با اشاره به اینکه حسن خلق و تشویق جوانان به حضور در هیئت ها سرمایه گذاری در حفظ جامعه است، افزود: باید در کنار عزاداری تعالیم دینی نیز آموز ش داده شود.

حجت الاسلام شکری مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: 1444 هیئت مذهبی در استان سمنان در سامانه طوبی به ثبت رسیده است.

وی افزود: از این تعداد 7 هیئت دانشجویی 120 هیئت دانش آموزی و 1317 هیئت نیز سایر اقشار هستند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: 9 شورا برای هیئت های شهرستانی و یک شورا نیز به عنوان شورای هیئت های استانی فعال هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار