مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

لزوم توجه نمایندگان مجلس دانش آموزی به مطالبه گری امور مربوط به دانش آموزان / دانش آموز باوری و دانش آموز محوری اساس کار ماست

زاهدان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در آیین اعطای اعتبار نامه مجلس دانش آموزی به منتخبین مجلس نهم گفت: ایجاد مجلس دانش آموزی کاری بسیار ارزشمندی بوده زیرا حضور دانش آموزان در آن به معنای مشارکت در سرنوشت خودشان است.

کد مطلب: ۸۳۸۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
لزوم توجه نمایندگان مجلس دانش آموزی به مطالبه گری امور مربوط به دانش آموزان / دانش آموز باوری و دانش آموز محوری اساس کار ماست

علیرضا نخعی اظهار کرد: هدف اصلی آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی همین خواستن ها و درس خود باوری هاست لذا همه ما تلاش خواهیم کرد که بر این گوهر وجودی شما دانش آموزان سرمایه گذاری کنیم زیرا برای آموزش و پرورش اصل خود دانش آموزان هستند و تمام تلاش ما برای رشد و تعالی شما می باشد.

وی با اشاره به حضور خود در مراسم رای گیری و مشاهده مستقیم روند انتخابات مجلس دانش آموزی، عنوان کرد: همه ی شما با تلاش فراوان تمام سعی خود را نمودید تا در یک فضای رقابتی نفس گیر خودتان را به اثبات برسانید و این مهم نشان دهنده ی آن است که شما بیشتر راه تعالی و رشد را پیموده اید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان جسارت، حضور در عرصه های مختلف اجتماعی و تلاش دانش آموزان را ستودنی دانست و خاطر نشان کرد: عمق نگاه شما آینده سازان جامعه و تلاش و مشارکت جویی شما موجب انگیزه کاری برای همکاران ما در مجموعه آموزش و پرورش است.

نخعی تصریح کرد: دانش آموز باوری و دانش آموز محوری اساس کار ماست زیرا اصل و محور فعالیت های ما در مجموعه ی آموزش و پرورش دانش آموزان هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه ایجاد مجلس دانش آموزی و شورای دانش آموزی یکی از بهترین مولفه های خود باوری در آموزش و پرورش بوده و است، گفت: باید کارکرد مجلس دانش آموزی و مجمع مشاوران استان را فعال تر از گذشته داشته باشیم و زمینه تلاش و ایده پردازی آنان در سطح کلاس، مدرسه و جامعه را فراهم آوریم

وی افزود: مجمع دانش آموزی استان با تشکیل کارگروه های تخصصی ما را در برنامه ریزی برای خودشان کمک کنند زیرا ما به اراده ی دانش آموزان ایمان داریم و بایستی همه دانش آموزان در عین حفظ حرمت ها و شان کلاس و مدرسه پرسشگر باشند.

نخعی خطاب به منتخبین مجلس دانش آموزی کشور گفت: شما باید محترمانه و منصفانه مشکلات دانش آموزان و مدرسه را با مسئولین مطرح کنید و در واقع ((دانش آموزان باید برای دانش آموزان)) فعالیت کنند و در اداره مدرسه خود ایفای نقش کنند.

وی تاکید کرد: به منظور بهره گیری از نظرات نمایندگان منتخب این عزیزان به عنوان مشاور نیز ایفای نقش خواهند کرد.

گفتنی است مجلس دانش آموزی سیستان و بلوچستان به سبب فعالیت های خود در مجلس هشتم موفق به کسب رتبه ی سوم در بین استان های کشور شده است.

شایان ذکر است ، نمایندگان مجمع اعضا دانش آموزی تندیس رتبه ی سوم هشتمین دوره مجلس دانش آموزی را به مدیر کل آموزش و پرورش استان اهدا نمودند.

در این مراسم اعتبار نامه نمایندگی و ابلاغ مشاور دانش آموزی مدیرکل آموزش و پرورش استان به منتخبین نهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار