برگزاری مراسم زیارت عاشورا در آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) فیروزکوه

فیروزکوه(پانا)_ کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه از برگزاری مراسم قرائت زیارت عاشورا به مناسبت روز تجلیل از امامزادگان درمحل آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۸۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم زیارت عاشورا در آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) فیروزکوه

فرحناز شیرازی کارشناس قرآن،عترت و نماز اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه در این باره اظهار داشت: پنجم ذیقعده در تقویم به عنوان روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه نامگذاری شده که همچنین تکریم امامزادگان ابراز محبت به پیامبر اکرم (ص) است واحترام به فرزندان رسول اکرم(ص) ، احترام به خود پیامبر(ص) است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:امامزادگان در پیشگاه خداوند به خاطر محبوبیت ، تقوا و معنویت صاحب قرب و منزلت رفیعی بوده و از جایگاه بالایی برخوردارند و نیز حضور امامزادگان در ایران سبب ترویج قرآن و عترت و دین اسلام شده و در ایام دهه کرامت در امامزاده های کل کشور همایش تجلیل و بزرگداشت امامزادگان با حضور گسترده مردم و با سخنرانی های متعدد اجرا می شود.

شیرازی تاکید کرد: به منظور گرامیداشت یاد و نام امامزادگان شهرستان و همچنین تجلیل از امامزادگان و بقعه های متبرکه مراسم قرائت زیارت عاشورا و مدیحه سرایی را با همکاری اداره آموزش و پرورش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان فیروزکوه در محل آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار