وزیر ارتباطات در باغملک :

اعتماد مردم به پیام رسان های داخلی خوب بوده است

باغملک (پانا) - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه اعتماد به پیام رسان های داخلی نیازمند زمان و وضع برخی قوانین و مقررات است، گفت: گزاره ای که گفته می شود پیام رسان های داخلی مورد استقبال مردم قرار نگرفته اند را به صورت مطلق و صددرصدی قبول ندارم.

کد مطلب: ۸۳۸۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
اعتماد مردم به پیام رسان های داخلی خوب بوده است

محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه سفر خود به شهرستان باغملک در جمع خبرنگاران در خصوص استقبال مردم از پیام رسان های داخلی اظهار کرد: من چنین اعتقادی ندارم که عنوان می شود مردم از پیام رسان های داخلی استقبال نکرده اند.

وی با بیان اینکه ظرفیت پیام رسان های داخلی برای استفاده مردم مطلوب بوده است، افزود: اعتماد به پیام رسان های داخلی و نصب آنها توسط مردم با توجه به شرایط فعلی و توانمندی های این نرم افزارها خوب بوده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: نصب این نرم افزارها توسط مردم نیاز به زمان دارد تا مردم به این نرم افزارها اعتماد بیشتری کنند. در این زمینه در بعد اعتماد عمومی باید مقررات و قوانینی در نظر گرفته تا اعتماد مردم به پیام رسان های داخلی بیشتر شود.

آذری جهرمی ادامه داد: پیام رسان های داخلی باید به لحاظ فنی، ظرفیت های نرم افزارهای خود را توسعه دهند. همچنین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز باید به لحاظ زیرساختی اقدامات بیشتری در این حوزه انجام دهد.

وی گفت: به صورت مطلق، گزاره ای که گفته می شود پیام رسان های داخلی مورد استقبال مردم قرار نگرفته اند را قبول ندارم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص اینکه هنوز بخشی از مردم از فیلترشکن در کشور استفاده می کنند، عنوان کرد: پیام رسان های داخلی مورد استقبال بخشی از مردم نبوده است اما من در خصوص رفع فیلتر اظهار نظری نمی کنم و در این زمینه باید از مرجع آن سوال کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار