مدیر کل سیاسی استانداری خوزستان:

احزاب و گروه ها بستر ساز توسعه سیاسی هستند

آبادان (پانا) - مدیر کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان گفت: احزاب و گروه های سیاسی بستر ساز توسعه سیاسی در جامعه و کشور هستند.

کد مطلب: ۸۳۸۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
احزاب و گروه ها بستر ساز توسعه سیاسی هستند

حبیب الله فضل الله پور در جلسه معارفه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان اظهار کرد: باید زمینه فعالیت های قانونی نهادهای مدنی را در استان و بخصوص شهرستان آبادان بیشتر فراهم کنیم.

وی توسعه فعالیت های احزاب و گروه های سیاسی در آبادان را مورد تاکید قرار داد و افزود : این نهادهای مدنی می توانند بستر مشارکت مردم در تعیین سرنوشت اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی کشور را فراهم کنند.

فضل الله پور گفت: باید زمینه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی و اجتماعی را در آبادان با توجه به ظرفیت های فرهنگی آن بیشتر فراهم ساخت.مدیر کل سیاسی استانداری خوزستان بر نهادینه کردن مشارکت سیاسی مردم تاکید کرد.در این جلسه بیژن ربیعی به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان معرفی شد.

بیژن ربیعی دارای بیش إز ٢٥سال سابقه خدمت رسمی در استان خوزستان است. وی إز پرسنل رسمی استانداری خوزستان و در بخش های سیاسی ،امور بین الملل و اطلاع رسانی انجام وظیفه کرده است.

ربیعی دارای مدرک فوق لیسانس علوم سیاسی است و بعنوان رییس دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در کشور فرانسه نیز سابقه رسانه ای دارد.

پیش از این ریاض فرحانی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری آبادان بود که به سمت مسئول روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار