استاندار اردبیل:

نمایشگاه دائمی صنایع دستی در اردبیل احداث می‌شود

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل از احداث نمایشگاه دائمی صنایع دستی با هدف توجه به آثار تولید شده توسط هنرمندان اردبیلی خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۸۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه دائمی صنایع دستی در اردبیل احداث می‌شود

اکبر بهنام‌جو در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران با تشریح ظرفیت‌ها و طرح‌های نیمه تمام بخش گردشگری استان اردبیل و با اشاره به وجود آثار باستانی ارزشمند و موزه‌های متعدد و هنرمندان تولید کننده صنایع دستی در این استان؛ از معاون رئیس جمهور خواست توجه ویژه ای به این استان مستعد داشته باشند .

وی از تصمیم این استان بر احداث نمایشگاه دائمی صنایع دستی خبر داد .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل نیز در این دیدار از انجام مطالعات ۲۵ طرح گردشگری در سطح استان اردبیل خبر داد و گفت: در صورت کمک به تقویت زیرساخت‌ها از محل منابع مالی در اختیار سازمان میراث فرهنگی قادر هستیم ضمن افزایش جاذبه‌ها و کانون‌های گردشگری بر تعداد گردشگران و طول اقامت آن‌ها بیفزاییم .

مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور هم با بیان اینکه جاذبه‌های تاریخی و طبیعی موجود در استان اردبیل قابلیت جذب گردشگر و ایجاد اشتغال سبز و مولد را دارا می‌باشند، گفت: در بخش‌های کمک به زیر ساخت‌هاى گردشگرى، تخصیص اعتباری براى مرمت آثار تاریخى و کمک به ایجاد نمایشگاه دائمى صنایع دستى استان آماده همکاری هستیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار