10 مرداد؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

رشت(پانا)-مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: با اعلام دبیرخانه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، مهلت ثبت نام و ارسال پاسخ نامه‌های مسابقات این جشنواره تا 10 مرداد 97 تمدید شد.

کد مطلب: ۸۳۸۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
10 مرداد؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

هادی نوری اظهار کرد: با اعلام دبیرخانه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، مهلت ثبت نام و ارسال پاسخ نامه‌های مسابقات این جشنواره تا 10 مرداد 97 تمدید شد.

وی از شرکت‌کنندگان این مسابقه خواست تا پاسخ نامه‌های خود را پس از تنظیم و تکمیل، در یکی از قالب‌های فردی یا خانوادگی به یکی از کتابخانه‌های عمومی تحویل دهند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی می‌توانند برای دسترسی به منابع این جشنواره به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مراجعه کنند. همچنین می‌توانند پرسشنامه و فایل پی.دی.اف منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی را از سامانه اطلاع‌رسانی و ثبت نام جشنواره رضوی به نشانی «razavi.iranpl.ir» دریافت نمایند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، با بیان اینکه داوری آثار هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از 15 مرداد سال جاری آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: اختتامیه این جشنواره نیز در ایام دهه ولایت(دهه اول شهریور) با حضور افراد و خانواده‌های برگزیده در سطح ملی برگزار خواهد شد.

نوری یادآور شد: در این دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی، هفت عنوان کتاب در سه بخش‌ کودک، نوجوان و بزرگسال و در موضوع سیره امام رضا(ع) به مخاطبان عرضه شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس، در رده سنی کودک(4 تا 11 سال) کتاب‌های «مهمان خراسان» نوشته سعید بیابانکی از انتشارات به ‌نشر و «مژده گل» نوشته محمود پوروهاب از نشر جمکران با موضوع داستان‌هایی از زندگی امام رضا(ع) و در رده سنی نوجوان(11 تا 17 سال) کتاب‌های «مسافر هشتم» با موضوع امام رضا(ع) و «کاش تو را می‌دیدم» با موضوع حضرت معصومه(س) نوشته مژگان شیخی از نشر قدیانی، به عنوان منابع این جشنواره معرفی شده است.

این مسئول فرهنگی اضافه کرد: همچنین در بخش جوان و بزرگسال(17 سال به بالا) نیز کتاب‌های «ماه هشتم» اثر مهدی غلامعلی از نشر دارالحدیث با موضوع امام رضا(ع)، «مهر ولایت در آسمان ایران» اثر آیت‌الله کریمی جهرمی از نشر بوستان کتاب با موضوع امام رضا(ع) و کتاب «به سپیدی یک رویا» اثر فاطمه سلیمانی از نشر کتاب نیستان با موضوع حضرت معصومه(س) منابع این جشنواره را تشکیل می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار