مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس :

خیرین در تامین سلامت و مسکن مناسب در فارس مشارکت فعال دارند

شیراز (پانا) - مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس با بیان اینکه ، خیرین فارس پیشتاز حل مسایل و مشکلات مردم بوده اند گفت : تامین سلامت و تامین مسکن مناسب از نیازهایی است که خیرین در آن مشارکت فعال دارند .

کد مطلب: ۸۳۸۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
خیرین در تامین سلامت و مسکن مناسب در فارس مشارکت فعال دارند

حسن رامجردی در بازدید از مسکن شهری 492 واحدی سلطان آباد شیراز اضافه کرد: خدمات‌رسانی به حاشیه شهرها از اقدامات قابل توجه در برنامه ریزی های آینده مجمع خیرین تأمین سلامت فارس است ، این خدمات قطعا تاثیر بسزایی در تغییر چهره حاشیه شهرها دارد ، تامین مسکن مناسب شهری دراین مناطق نیز گامی در راستای تحول آفرینی در مناطق حاشیه ای است .

وی افزود: خیرین همواره منشاء خیر و برکت بوده اند و در عرصه های مختلف تامین سلامت ، مدرسه سازی ، تامین فضای آموزشی و تامین مسکن پیشتاز بوده اند .

رامجردی با بیان اینکه کمک ۱۳۰۰ میلیارد تومانی خیران دستاورد ۱۶ ساله فعالیت این مجمع است، گفت: در حال حاضر 35 طرح عمرانی توسط مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس در حال اجرا است که شامل ساخت پنج بیمارستان، 13 مرکز درون بیمارستانی، 6 مرکز جامع سلامت، یک اقامتگاه همراه بیمار، دو پایگاه اورژانس، دو مرکز بهداشتی و درمانی و یک پایگاه سلامت است.

وی بیان کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام یک اولویت مهم در مجمع خیرین تامین سلامت به شمار می‌رود و با افتتاح این طرح‌ها یک تحول بزرگ عمرانی در طرح‌های بهداشتی و درمانی استان فارس اتفاق می‌افتد.

در این بازدید مهندس زمانی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس نیز گزارشی از فعالیت های خیرین و حساب 100 امام دراستان فارس در تامین مسکن نیازمندان ارائه داد و گفت : توسعه مسکن شهری در منطقه سلطان آباد شیراز قطعا رویکردی نوین است که موجب تحول در این منطقه خواهد بود.

زمانی با تشریح مشخصات و ویژگی های مسکن شهری 492 واحدی گفت : بنیاد مسکن در تامین مسکن شهری علاوه بر در نظر گرفتن نیازهای خانواده ها با سطوح درآمدی مختلف بر رعایت دقیق آموزه های فنی و مهندسی نیز تاکید دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار