حل مشکلات جوانان باید دغدغه همه مدیران دولتی باشد

 ارومیه (پانا)- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه مشکلات قشر جوان جامعه باید دغدغه همه مدیران دولتی باشد، گفت: حاضر نشدن برخی مدیران عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان برای رسیدگی به مسایل قشر جوان جامعه بی اعتنایی به امورات کشور است.

کد مطلب: ۸۳۸۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
حل مشکلات جوانان باید دغدغه همه مدیران دولتی باشد

علیرضا رادفر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در بیست و پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان افزود: بدون شک مدیری که به مساله جوانان بی اهمیت است با اولویت های کشور هم آشنا نیست.

وی افزود: مسایل و مشکلات جوانان از اهمیت زیادی برخوردار است و انتظار داریم مدیران در راس جلسات ستاد امور جوانان حاضر شوند به طوری که از جلسات آینده حضور نماینده یا کارشناس به نیابت از شخص مدیر به هیچ عنوان توجیه پذیر نیست.

رادفر گفت: بررسی ایجاد فرصت های شغلی در حوزه ورزش و جوانان در ستاد ساماندهی تنها بخشی از مسایل و مشکلات جوانان است.

وی با اشاره به اینکه امروز دغدغه عمده جامعه اشتغال جوانان است، افزود: تنها برگزاری جلسات نمی تواند چاره کار باشد و در آخر سال باید به فرصت های شغلی ایجاد شده توجه شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: رسیدگی به موضوع اشتغال جوانان باید عملیاتی باشد و نباید روی آمار و ارقام متمرکز شویم زیرا اگر بتوانیم حتی برای یک جوان فرصت شغلی ایجاد کنیم باید این کار قابل مشاهده باشد و بر روی کاغذ باقی نماند.

رادفر اضافه کرد: ارائه آمارهایی که امکان تحقق آن وجود ندارد به نوعی فرصت سوزی است و باید بر روی راهکارهایی متمرکز شویم که توانایی تحقق آن را داشته باشیم.

وی ادامه داد: اعطای تسهیلات بانکی برای جوانان جویای کار باید عاری از پیچ و خم های سخت اداری باشد تا آنان بتوانند به راحتی از اعتبارات دولتی استفاده کنند و در جهت ایجاد اشتغال و کارآفرینی گام بردارند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه اشتغال تنها مشکل جوانان نیست اما یکی از اساسی ترین مشکلات آنان به شمار می رود، اضافه کرد: اگر قرار است در این جلسه فقط به موضوع اشتغال بپردازیم باید با طرح، ایده و راهکار وارد جلسه شویم و از کلی گویی و گزارش دهی تئوری پرهیز کنیم.

رادفر اضافه کرد: مشکلات جوانان توسط دبیرخانه ستاد احصا و اولویت بندی شود تا موضوعات جلسه به ترتیب مورد بررسی قرار گیرد ولی با کمال تاسف این جلسات فقط به ارائه گزارش عملکرد از سوی مدیران و کارشناسان تبدیل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار