قدردانی نماینده مردم شهرستان های نظرآباد، هشتگرد و طالقان در مجلس شورای اسلامی از خدمات دامپزشکی طالقان

طالقان (پانا) - رئیس اداره دامپزشکی طالقان با نماینده مردم شریف شهرستانهای نظرآباد، هشتگرد و طالقان دیدار کرد.

کد مطلب: ۸۳۸۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی نماینده مردم شهرستان های نظرآباد، هشتگرد و طالقان در مجلس شورای اسلامی از خدمات دامپزشکی طالقان

مرتضوی رئیس اداره دامپزشکی طالقان در این دیدار ضمن ارائه گزارش عملکرد یکساله، گفت: در زمینه های پیشگیری و مبارزه با بیماریهای دامی در سطح روستایی و عشایری، اعمال نظارت بر فعالیت واحدهای تحت پوشش، افزایش نظارت و کنترل از طریق برقراری گشتهای مشترک بازرسی و مقابله علیه بیماریهای عفونی طیور علی الخصوص آنفلوآنزای فوق حاد طیور اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: برنامه های آتی دامپزشکی در ارتباط با نیاز به کشتارگاه صنعتی دام و طرحهای مرتبط با حوزه اشتغالزای دامپزشکی می تواند اثر بخش باشد.
در این دیدار بهمنی نماینده مردم نظرآباد،ساوجبلاغ وطالقان با مثبت ارزیابی کردن عملکرد اداره دامپزشکی طالقان در خصوص کنترل و نظارت بر فعالیت واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی، واکسیناسیون روستایی و عشایری ، برنامه های درمانی به خصوص بیماریهای عفونی دام از جمله تب برفکی ، ppr و ... در یکسال گذشته از خدمات صورت گرفته توسط دامپزشکی طالقان با توجه به شرایط کوهستانی منطقه و کمبود امکانات قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد با حمایتهای مسئولان شهرستان شاهد ارائه خدمات هرچه بیشتر به دامداران و روستائیان در منطقه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار