مس سونگون تبریز را به مقصد اندونزی با برد ترک می‌کند

تبریز (پانا) - تیم مس سونگون ورزقان در سومین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتسال رقیب خود را ۳ بر ۲ شکست داد و با یک برد به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا سفر می‌کرد.

کد مطلب: ۸۳۸۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مس سونگون تبریز را به مقصد اندونزی با برد ترک می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا تبریز،در هفته سوم مسابقات فوتسال لیگ برتر ایران دو تیم مس سونگون ورزقان و شهروند ساری روز چهارشنبه(۲۷ تیرماه) ساعت۱۸ در سالن علوم پزشکی تبریز به مصاف هم رفتند.

تیم مس سونگون توانست در این دیدار مقابل شهروند ساری با کسب نتیجه ۳ بر ۲ رقیب خود را شکست دهد. دو گل اول این دیدار توسط تیم شهروند ساری را کیانوش شیرپور و امیرحسین رسولی به ثمر رساند اما این مس سونگون بود که توانست با دو گل فرهاد فخیم و تک گل سعید تقی‌زاده،از سد حرف خود گذشته و خود را برنده این دیدار اعلام کند.محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران و حسین طیبی بازیکن تیم غیرت قراقستان که قرار است در بازی های آسیا به عنوان یار کمکی در تیم مس سونگون بازی کند نیز این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.

این آخرین بازی جام باشگاه‌های کشور مس سونگون، پیش از سفر به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا بود.شاگردان حمید بی‌غم ۱۱ مرداد ماه در اولین بازی جام باشگاه‌های آسیا به مصاف سیپر تاجکستان می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار