نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان:

تعامل حوزه های علمیه و آموزش و پرورش، نقش مهمی در پیوند زدن و تقویت علم و ایمان دارند

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: تعامل حوزه های علمیه و آموزش وپرورش، نقش مهمی در پیوند زدن و تقویت علم و ایمان در جامعه دارند.

کد مطلب: ۸۳۸۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تعامل حوزه های علمیه و آموزش و پرورش، نقش مهمی در پیوند زدن و تقویت علم و ایمان دارند

آیت الله شاهچراغی در نشست کمیته همکاری های مشترک حوزه و آموزش و پرورش استان افزود: تعامل خوب حوزه و آموزش و پرورش، از برکات جامعه اسلامی است و این تعامل بسیار مهم و مفید برای آموزش و پرورش است.

وی اظهارکرد: این تعامل بسیار مهم و مفید برای آموزش و پرورش است که روحانیت وارد مدرسه شده، نماز برگزار کرده و صحبت می کند؛ این می تواند برای آینده کشور بسیار مفید باشد.

نماینده ولی فقیه استان سمنان حضور روحانی در مدارس و اقامه نماز در جمع دانش آموزان را برای آینده کشور بسیار مثمر ثمر دانست و گفت: جدایی حوزه با آموزش وپرورش و دانشگاه خطرناک است و باید بین این دو نهاد، وحدت حکم فرما باشد.

آیت الله شاهچراغی بابیان اینکه آموزش و پرورش، کارخانه انسان سازی و آدم سازی است، خاطرنشان کرد: دستگاه تعلیم و تربیت و حوزه نقش مهمی در پیوند زدن و تقویت علم و ایمان دارند.

وی در پایان تاکیدنمود: علم و ایمان دو رکن مهم و اساسی و جدایی ناپذیر هستند که همیشه باید توام و باهم باشند و جدایی این دو خطرناک است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار