معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد: تاکید بر رسیدگی خارج از نوبت به مطالبات رانندگان

تهران (پانا) - رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، رسیدگی موثر به مطالبات رانندگان و پاسخگویی به مشکل‌های و رفع مسائل آنها را خارج از نوبت خواستار شد.

کد مطلب: ۸۳۸۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد: تاکید بر رسیدگی خارج از نوبت به مطالبات رانندگان

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، عبدالهاشم حسن‌نیا عصر سه شنبه در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان راهکارهای موثری درباره رسیدگی به مطالبات و خواسته‌‌های شرکت ‌ها و رانندگان پیشنهاد کرده است که لازم است با همکاری جدی استاندار و نهادهای مربوطه پیگیری شود.

وی از اقدام‌های انجام شده در حوزه راهداری و حمل و نقل چهارمحال و بختیاری ابراز رضایت کرد و گفت: این در حالی است که برای رفاه حال بیشتر مردم و رفع کاستی‌های موجود باید بیش از پیش تلاش کرد.

حسن‌نیا فعالیت در عرصه حمل و نقل و خدمات راهداری را نوعی فعالیت جهادی دانست و تصریح کرد: متولیان این حوزه و رانندگان با تلاش شبانه‌روزی خود در محورهای ارتباطی نقش موثری در خدمات‌رسانی به مردم دارند.

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با تاکید بر نگاه مطالعاتی و ساختاری به فعالیت‌های راهداری و حمل و نقل اظهار کرد: علاوه بر خدمات‌رسانی باید به این مجموعه به عنوان یک بنگاه اقتصادی نگاه شود.

حسن‌نیا در این دیدار از نماینده این سازمان در استان خواست با حساسیت بیشتری به مشکل‌های و چالش‌های این حوزه رسیدگی کند و با برگزاری نشست‌های مستمر با نمایندگان، برنامه‌ریزی‌ لازم را در جهت بهره‌وری بیش از پیش این ۲ حوزه در دستور کار قرار دهد.

سه هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که محورهای مواصلاتی این استان در مسیر استان‌های جنوبی و غربی قرار دارد. همچنین در حدود ۲۳ هزار نفر از رانندگان این استان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار