مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی:

شب فرهنگی استان مرکزی در برج میلاد تهران برگزار می شود

اراک(پانا)- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: شب فرهنگی استان مرکزی شامگاه شنبه 30 تیرماه 97 راس ساعت 21 در محل برج میلاد تهران برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۳۸۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
شب فرهنگی استان مرکزی در برج میلاد تهران برگزار می شود

سید محمد حسینی افزود: طی رایزنی های صورت گرفته این فرصت مناسب برای استان پیش آمده تا از تریبونی پرمخاطب، استان را برای پایتخت نشینان معرفی کرده و در حقیقت سرمایه گذاری را ازبعد تبلیغات لسانی انجام دهیم.

وی ادامه داد: معرفی جاذبه ها، اقلیم های گوناگون، فرهنگ جاری، مفاخر، تاسیسات گردشگری، صنایع دستی و سوغات و همچنین معرفی پتانسیل های بومگردی استان از اهداف اداره کل در این برنامه است تا بتوان از فرصت پیش آمده بهترین استفاده تبلیغاتی و اقناعی را داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی اظهار داشت: اجرای گروه های موسیقی فولکوریک، انجام بازی های بومی و محلی و تولید صنایع دستی به صورت زنده از دیگر برنامه های جانبی این شب فرهنگی خواهد بود تا بتوان ارتباط ملموس تری با مخاطبینی که می توانند در آینده گردشگران استان باشند برقرار کرد.

حسینی بیان کرد: با توجه به نزدیکی و دسترسی آسان پایتخت نشینان به استان مرکزی می توان امید داشت با اجرای برنامه هایی از این دست، این جامعه هدف را برای حضور در استان ترغیب کرده و از مزایای گسترده این حضور بهره مند شد. استان مرکزی با اقلیم ها، فرهنگ ها و جاذبه های گردشگری متفاوت و منحصر به فرد می تواند یکی از قطب های گردشگری از مقصد استان تهران باشد.

وی ابراز کرد: پیش بینی ما این است با توجه به حضور هم استانی های مقیم در تهران این برنامه با استقبال مناسبی روبرو شود و این امکان پیش آید که بازار موقت اما تاثیر گذاری برای توسعه و معرفی پتانسیل های گردشگری استان پدید آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار